HCG Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 (endret) Jeg bare satt å tenkte på Resistance 2, hvorfor ikke finne noe R3 stuff til Gamer.no! Her er noen linker: R3 Link R3 Link R3 Link Endret 28. november 2008 av usveinha97 Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Litt tidlig, kanskje. Kommer sannsynligvis ut sent 2010 eller enda senere. Nytt Ratchet and Clank kommer neste høst. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Med historien etterlatt så åpent gap, må vi få et Resistance 3. Retribution kommr jo neste år på PSP, men den er såpass kort tid etter R1 at der får vi bare svar fra ting som foregår mellom R1 og 2 og noen løsninger på Chimera-mysteriet. Men jeg ser også for meg Capelli som hovedpersonen, fra resten av gjengen er det jo bare ham og Malikov igjen, og med Malikov hadde det blitt kjedelig. En ny figur er nesten utelukket, da måtte IG igjen lage en hel profil for en ny figur, som hadde tatt tid. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Alt avhenger av salgstallene, men virker som om R2 har solgt bra. Så mulig de prøver seg på nytt. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 SPOILERS IN SPOILER TAG!! Hvis det er spoilers da, ser iallefall sånn ut. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 (endret) Spiolers: Jeg håper virkelig 3'ern kommer. Avn en eller annen grunn så tror jeg ikke Hale døde helt.| Endret 30. november 2008 av ttt Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 For det første, holder det ikke at jeg sier "Spoilers:"? Det burde da være nok til at dere ikke gidder å lese det. Så slutt og klag. Jeg skal begynne med [ spoiler ] [ / spoiler ]. For det andre, jeg er ikke 12 år. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Litt OT er slettet, og dessuten quoting av en spoiler. AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå