Ullsokk1 Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Hei. Jeg har klart å skifte passord på xbox'en min (Ikke gidd å spørr hvorfor engang.) Og det var en epost adresse jeg kun brukte til xbox live. Så jeg logge skjelden på pc'en med den E-post adressen, så nå har jeg klart å glemme det passordet og secret answer er det bare å glemme. Jeg har også prøvd å sendt dem mail men svar er bare å glemme. Har heller ikke noe alternativ adresse, så sliter der og. Eneste svaret jeg kommer på er vel å ringe dem på et nummer som ikke finnes. Eller si hvor jeg kan finne passordet jeg fikk første gang jeg logget på fifa 09 på xbox så jeg finner alle videone jeg har lastet opp. Det ville vertfall gjort tingene litt bedere. -Ullsokk1 Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 28. november 2008 Forfatter Del Skrevet 28. november 2008 Nå har jeg funnet Brukeren min på FIFA 09 så lurte jeg på å laste ned noen av filmene men da kommer alle i vp6 flash video format. Noe ingen programmer klarer å åpne. Heller ikke en av converterne mine tar det. Noen ideer? Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 (endret) Jeg søkte på google og fikk noen spillere som hevdet at de kunne spille vp6. Søkeordet var "vp6 player" - D.J. Endret 28. november 2008 av DjSlayer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå