orgasmabox Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Jeg setter inn discen, alt går bra. Får beskjed om at spillet saver automatisk, og klikker meg videre. Logoen til Insomniac vises, og her stopper det. Totalt! Skjer ingenting på flere minutter, helt til jeg ikke gidder å vente mer. Noen som har noen løsningsforslag til dette? Noe jeg kan ha gjort under oppstart første gang som har ført til dette? Setter pris på all hjelp. Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Jeg skulle akkurat til å spille nå, og fikk melding om at jeg måtte laste ned en oppdatering til spillet. Har du patchet spillet, og om ja, skjedde det noe under patchingen? Prøv å slette Resistance 2 under Game Data, og prøv på nytt. Lenke til kommentar
orgasmabox Skrevet 28. november 2008 Forfatter Del Skrevet 28. november 2008 (endret) HM. Tester å slette under game data nå. takk uansett om det funker eller ikke, alltid godt med produktive svar! EDIT: Funka! Takk for hjelpen<4 Endret 29. november 2008 av orgasmabox Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå