ungkar1 Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 hei. pcen min er nesten bare på engelsk selv om språk og region innstiller er på norsk. veit noen om hvordan man løser det problemet? Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 i bilen min er nesten alt på japansk, selv om dekkene og tilhengfe... ???? dette er kanskje en dumt svar , men men kan du fortelle hva slags pc og OS du har ( språk også ) Lenke til kommentar
ungkar1 Skrevet 28. november 2008 Forfatter Del Skrevet 28. november 2008 p@ge skrev: i bilen min er nesten alt på japansk, selv om dekkene og tilhengfe... ???? dette er kanskje en dumt svar , men men kan du fortelle hva slags pc og OS du har ( språk også ) det er en Packard bell easynote, husker ikke helt resten. jeg har windows xp. pcen er snart 2 år gammal. Lenke til kommentar
Cilleron Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Forklaringen her er vel at du har engelsk Windows - og for å endre på det, må du installere Windows på nytt. Lenke til kommentar
ungkar1 Skrevet 30. november 2008 Forfatter Del Skrevet 30. november 2008 Cilleron skrev: Forklaringen her er vel at du har engelsk Windows - og for å endre på det, må du installere Windows på nytt. takker da får jeg litt av en jobb å gjøre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå