Lituch Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Hay, Har et lite problem med laptoppen, den vil ikke boote. Kommer bare til denne menyen her:http://img83.imageshack.us/my.php?image=problemut7.jpg Var en fyr som skrev at om jeg blocka han på msn så sko han hacke eller sende meg et virus. Jeg blocka han selvfølgelig å dagen etter skjedde dette? tror dere det er noen sammenheng? Har ikke windows cd så det er et problem :/ Håper noen kan hjelpe meg. mvh Lituch Lenke til kommentar
laksekongen Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Kan godt være at han har sendt deg noe før og latt viruset ligge i ro på pcen din så slår han til nåe han klikker på deg.. Lenke til kommentar
Groffse Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Noe lignende skjedde med meg, jeg reinstallerte windows og det funka. Tipper du har prøvd det men... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Jeg vil ikke tro det har noen sammenheng, veldig mange sier sånt for skremme folk eller for de syns det er kult, men det fins de som gjør det. Vis du har en windows cd som fulgte med pc-en sett den inn og boot fra den og reparer partisjonen din. så skal det fungere igjen. Mvh donnieakalefty Lenke til kommentar
Lituch Skrevet 28. november 2008 Forfatter Del Skrevet 28. november 2008 Jeg vil ikke tro det har noen sammenheng, veldig mange sier sånt for skremme folk eller for de syns det er kult, men det fins de som gjør det. Vis du har en windows cd som fulgte med pc-en sett den inn og boot fra den og reparer partisjonen din. så skal det fungere igjen. Mvh donnieakalefty Enig der, får prøve å få tak i CD'en å prøve da. Takk for svar! mvh Lituch Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå