MrLuni Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 (endret) Får connection problemer når jeg skal connecte til party for å snakke osv, men å spille online går bra på gears of war2, men GH4 gikk ikke så bra. En kompis sa at det kanskje var NAT problemer eller noe. Sikkert spørt om det før, men noen som har løsningsforlag eller kan henvise meg til en nettside om det? Endret 28. november 2008 av MrSmile Lenke til kommentar
Kenito_123 Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Har AKKURAT det samme problemet. Har vært noe kødd med Live de par siste dagene virker det som. Jeg og mine venner får hverken chatta sammen eller invite hverandre, uansett spill. Noen som vet hva som skjer med xbox live om dagen?? Lenke til kommentar
Patney Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 (endret) Tja, kanskje det er fordi dere har Moderat NAT. Det fikset jeg lett ved å bare gjøre noe port forwarding-greier i Ubuntu i det minste. Google "NAT solutions" eller "Port forwarding", sånne ting, kanskje dere finner noe. Endret 28. november 2008 av Patney Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå