Theo343 Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Skal sende SMS til 2303 med en melding for å aktivere, forsøkt 3 dager på rad men får bare en svenskspråklig melding til bake om at funksjonen ikke er i bruk. Jeg har også forsøkt å sende dette til [email protected] men ikke fått noe svar og problemet er der ennå. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 30. november 2008 Forfatter Del Skrevet 30. november 2008 (endret) Her var det heller ikke mye svar å få... Endret 30. november 2008 av Theo343 Lenke til kommentar
voldern Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Skal sende SMS til 2303 med en melding for å aktivere, forsøkt 3 dager på rad men får bare en svenskspråklig melding til bake om at funksjonen ikke er i bruk. Vi er klar over problemene og maser på vår mobiltjenesteleverandør. Jeg kan dessverre ikke si med sikkerhet når problemet blir løst. Her var det heller ikke mye svar å få... Beklager at vi ikke har svart før nå, men vi tar også helg som alle andre. Lenke til kommentar
Mez Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Har samme problemet, så henger meg på her i håp om at det løses... litt kjipt for alle parter det her. Jeg får ikke lagt mine spennende produkter, og potensielle kjøpere går glipp av de Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 2. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) Jupps, skulle lagt ut en del ganske så nye og gode produkter for salg og det er dumt at dette ikke går så nære jul.... Purrer dere ofte på problemet eller venter dere bare på svar. Endret 2. desember 2008 av Theo343 Lenke til kommentar
voldern Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Hei, Vi har nå løst problemet. Les her for mer informasjon: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1042960. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg