Bone Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Er vel ingenting av reklame på siden jeg lenket til? Uansett, readme-filen finnes i menyen til høyre, under menyvalget OOO 1.33 Readme (PDF). Den går nøye gjennom alt av installasjon. Du kan også lese "Brief Summary of Changes and Additions" i readme-en, det er ca. fem sider som går raskt gjennom hva OOO gjør i praksis. Ah.. nå forstår jeg.. Linken du linket til fungerte, men jeg klikket aldri på den, fordi jeg trodde det var den EKSAKT samme som var i førsteposten, men det var ikke helt like: http://devnull.sweetdanger.com/OOO/OOO_Guide.html (førsteposten) http://devnull.sweetdanger.net/OOO/OOO_Guide.html (din) Så, hvis man følger linken i førsteposten, så kommer man litt feil (selv om jeg fant OOO til slutt) Takker, skal lese litt nå.. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Har akkurat kommet ut av hula i starten.. og kommet til level 2, og så poppet det opp en "Book of Destiny" -den er fra en eller annen mod, ikke sant? For, den kan ikke jeg huske.. Hva gjør jeg med den? Må jeg velge noe, eller hva er greia? Takk Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Har akkurat kommet ut av hula i starten.. og kommet til level 2, og så poppet det opp en "Book of Destiny" -den er fra en eller annen mod, ikke sant? For, den kan ikke jeg huske.. Hva gjør jeg med den? Må jeg velge noe, eller hva er greia? Takk Les readme-en til KCAS. Mye å lese, men verdt det. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Takker så meget! En annen ting.. er det mulig å sjekke "in game" at diverse mods fungerer? Vi concole, eller noe!? Jeg er nysgjerrig på å finne ut at den levelscalingen til NPCene fungerer, eller ikke funger -alt ettersom man ser på det (mener å ha fått med at det skal være inkludert i OOO'n? Eller finnes det en annen mod som gjør levelscalingen til fiende bedre.. eller ikke eksisterende!?) Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Takker så meget! En annen ting.. er det mulig å sjekke "in game" at diverse mods fungerer? Vi concole, eller noe!? Jeg er nysgjerrig på å finne ut at den levelscalingen til NPCene fungerer, eller ikke funger -alt ettersom man ser på det (mener å ha fått med at det skal være inkludert i OOO'n? Eller finnes det en annen mod som gjør levelscalingen til fiende bedre.. eller ikke eksisterende!?) Ikke uten å ha inngående kjennskap til spesifikke detaljer om ting som er endret i OOO, slik at man kan søke på skriptnavn og slikt for å se om de er i effekt. Men hvis du ikke har noen klar mistanke om at det ikke fungerer, så fungerer det nok helt fint. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Takk! Var bare så lenge jeg har spilt, og har bare kommet ut av hula og tatt de to ved Vilderen(?) og en i hula der.. Jeg pakket nå ut OOO og installerte alt og skrev over alt som den ba om.. For, det er en fiks på vanskelighetsgraden til NPC-er i OOO, ikke sant!? (Finnes det noen bedre noen? En egen mod?) Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 For, det er en fiks på vanskelighetsgraden til NPC-er i OOO, ikke sant!? (Finnes det noen bedre noen? En egen mod?) Hvis det du spør om er om OOO endrer vanskelighetsgraden til NPC-er, så ja, i alle høyeste grad. Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Jeg har begynt på ny med en Khajiit Thief karakter som jeg rollespiller en del med. Skriver også en journal om hennes opplevelser i Cyrodiil og erfaringer med Thieves Guild. Utrolig gøy, og ga - enda en gang - nytt liv til spillet. Legg du ut Journalen din på nettet? Hvis QZ eller noen andre fortsatt er interesert, så legger jeg ut journalen her: http://www.bethsoft.com/bgsforums/index.php?showtopic=984594 Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Jeg har begynt på ny med en Khajiit Thief karakter som jeg rollespiller en del med. Skriver også en journal om hennes opplevelser i Cyrodiil og erfaringer med Thieves Guild. Utrolig gøy, og ga - enda en gang - nytt liv til spillet. Skjønner ikke hvordan dete er mulig å RP en tyv når det ikke finnes noe å stjele i spillet, og at helere er bundet til tyve guilden <.< Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Jeg vet ikke om jeg helt forstår spørsmålet. Det er masse å stjele i spillet, og ingenting er vel lettere enn å rollespille en tyv når man faktisk også har et Thieves Guild? Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 (endret) Jeg vet ikke om jeg helt forstår spørsmålet. Det er masse å stjele i spillet, og ingenting er vel lettere enn å rollespille en tyv når man faktisk også har et Thieves Guild? Kan jo begynner med at "tupperware" som er i alle hus ikke har noen verdi, det mest verdifulle er våpen som ligger strødd utover legion fortene. Legg på at du ikke da lengre kan selge utenfor Theifs Guild og være en frilance tyv. Dog shapper med ordtellig utstilling har loot da, for en tyv. Men bryt deg inn i en rikmanshus og selg det du tar derimot......... Endret 1. mai 2009 av del_diablo Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Hvis du leser journalen min, så ser du at det går helt fint å rollespille som tyv. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 3. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2009 (endret) Oppdaterte førstepost bittelittegrann, så nå skal linken til OOO være korrekt Si ifra om det er mer som burde orndes på. Endret 3. mai 2009 av Selvin Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Bare meg eller ligna disse to utrolig mye på vampyrene man støter på i Oblivion? Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Forresten, fant noen nydelige robes som jeg skal prøve i kveld! http://www.tesnexus.com/downloads/file.php?id=15636 Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 De var pene, men jeg fant en annen mod med en pakke robes som jeg lastet ned. Var en i Hvor er jeg?-tråden som brukte dem (er vel forresten din tur å legge ut bilde der, LanSi, om jeg ikke tar feil). Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 What? Jaja, får bare kjøre opp oblivion da og slenge ut noe Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 21. august 2009 Forfatter Del Skrevet 21. august 2009 Da er jeg på gang igjen på Oblivion, masse mods og greier. Men, det er jo en stund siden jeg var inne i dette her greiene, så jeg lurer på om noen har noen nye mods å anbefale? Fant en som het Oblivion XP som vel lå på 3 plass på top 100 hos TesNexus, denne gir oblivion et lignende levelsystem som Fallout 3. Blir spennende å teste Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Det kommer an på hva du mener med nye mods og hvilken type mods du er interessert i. Nye quests? Nye guilds? Game revamps som endrer levelsystem og scaling? Grafikkmods? etc. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 21. august 2009 Forfatter Del Skrevet 21. august 2009 Forspvidt det samme det, kom med det hvis du har noe å anbefale Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå