Tabris Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Jeg har bare lastet ned og brukt Mystic Elf. Som navnet sier er den spesialisert innen Mysticism magi. Ellers kjenner jeg ikke til de andre rasene, men jeg regner med det står mer om dem på modsidene. Lenke til kommentar
QZ Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Trur eg berre prøver meg på Morrowind, på nytt. Har fått Deadric Spear på lvl 1 Lenke til kommentar
Livert Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 (endret) Hei, noen som har vært borti at bakken har rosa/lilla tekstur når man er ute i den åpne verden i Oblivion? Jeg spiller spillet for første gang og installerte OOO-modden, kan det være denne? Endret 23. februar 2009 av Livert Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Hei, noen som har vært borti at bakken har rosa/lilla tekstur når man er ute i den åpne verden i Oblivion? Jeg spiller spillet for første gang og installerte OOO-modden, kan det være denne? Det kommer av at den er installert på feil måte. Sørg for at den er installert helt riktig, les readme-filen godt. Lenke til kommentar
Livert Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Aha.. er det noen måte å avinstallere modden? Fulgte forsåvidt guiden, brukte Oblivion Mod Manager Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Aha.. er det noen måte å avinstallere modden? Fulgte forsåvidt guiden, brukte Oblivion Mod Manager Merkelig... Hvis du gjorde det rett med OBMM, så skal alt være fryd og gammen. Du avinstallerer modifikasjonen ved å klikke på den i Oblivion Mod Manager (den er vel blå nå, det betyr at den er installert). Lenke til kommentar
Livert Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Ok. Kjører du Vista? Og har du installert noen av de uoffisielle patchene? Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Ok. Kjører du Vista? Og har du installert noen av de uoffisielle patchene? Jepp. Jeg har dog skrudd av brukerkontrollen (UAC). Denne kan forårsake problemer ved installering av mods. Lenke til kommentar
Livert Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Får teste det i morgen, tar sikkert lang tid å reinstallere Men svarte du også ja på at du har installert uoffisielle patcher? Hvilke da i så fall? Er ganske gira på å endelig spille Oblivion! Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Men svarte du også ja på at du har installert uoffisielle patcher? Hvilke da i så fall? Jeg har Oblivion Script Optimization, Unofficial Oblivion Patch og de uoffisielle patchene til de offisielle plugins-ene. Lenke til kommentar
Livert Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Jeg har nå reinstallert Oblivion og kjørt det uten mods, har fremdeles purple ground. Irriterende! Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) Jeg har nå reinstallert Oblivion og kjørt det uten mods, har fremdeles purple ground. Irriterende! Slettet du Oblivion-mappen (Programfiler\Bethesda Softworks\Oblivion\) før du installerte spillet igjen? Slettet du også savegames-mappen i My Documents? Endret 25. februar 2009 av MiSP Lenke til kommentar
Livert Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Nå har jeg fikset det Måtte youtube til faktisk, fant en med samme problem der som hadde løsningen i kommentarfeltet: en link til en shaders-mappe som jeg erstatta de gamle med. Nå spiller jeg også med mods Men jeg er kanskje litt skuffa over grafikken utendørs i oblivion... hadde trodd det skulle være mye penere, i alle fall siden jeg kjører max innstillinger på alt. Tenker da spesielt på hvordan landskapet ser ut langt borte. Får litt flysimulatorfølelse av det. Er det noen kjente tweaks som crisper opp grafikken? Jeg kjører OOOmod og Unofficial Oblivion Patch(siste). Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Men jeg er kanskje litt skuffa over grafikken utendørs i oblivion... hadde trodd det skulle være mye penere, i alle fall siden jeg kjører max innstillinger på alt. Tenker da spesielt på hvordan landskapet ser ut langt borte. Får litt flysimulatorfølelse av det. Er det noen kjente tweaks som crisper opp grafikken? Det finnes modifikasjoner som endrer på dette. Søk på AEVWD eller MTAEVWD eller tilsvarende modifikasjoner. Disse endrer i hovedsak på objekter som er plassert, ikke selve terrenget. Du får lete litt og se hva du finner. Lenke til kommentar
Big Apple Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Vet noen om det kommer noen ny Oblivion eller liknende snart? (: Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Vet noen om det kommer noen ny Oblivion eller liknende snart? (: Dette diskuteres i denne tråden. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Vet noen om det kommer noen ny Oblivion eller liknende snart? (: Fallout 3 er jo av samme folka og veldig bra syns jeg da! Lenke til kommentar
Efagimo Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Er der ein NPC som har meir enn 1200 gull på seg? Har ein ring som er verdt ca 5000 gull. Skulle ha likt og hatt litt meir penga akkurat no. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Er der ein NPC som har meir enn 1200 gull på seg? Har ein ring som er verdt ca 5000 gull. Skulle ha likt og hatt litt meir penga akkurat no. Hvis du har god nok merchant skill kan du investere 500 gull i en butikk, slik at de får 500 mere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå