Tabris Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 og andre fyren nedi her, det er limit på 250 mods elns ja, men med tesgecko så kan du putte 100+ mods inn i en esp:) Dame her, ingen fyr. Ja, ok, har hørt om TESGecko. Kjører spillet bra med så mange mods? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 og andre fyren nedi her, det er limit på 250 mods elns ja, men med tesgecko så kan du putte 100+ mods inn i en esp:) Dame her, ingen fyr. Ja, ok, har hørt om TESGecko. Kjører spillet bra med så mange mods? Så lenge alle er kompitable med hverandre så har det ingenting å si om du har 2 eller 400 mods Bortsett fra lag osv. selvfølgelig Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Ja, var vel egentlig lag jeg tenkte på. Og hvis spillet krasjer med 400+ mods, så er det vel litt av en jobb å finne ut hvor problemet ligger, selv med brukav Wrye Bash og BOSS. Lenke til kommentar
nolongeravailable Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 (endret) -snip- Endret 26. april 2016 av coyote93 Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Høres bra ut. Du har kanskje en bedre PC også, da, en min crappy lappy. Jeg installerte FCOM her om dagen, noe som overraskende nok gjorde at jeg ble kvitt problemet med at spillet henger når jeg avslutter. Men det krasjer fortsatt forholdsvis ofte, selv med Bash og BOSS. Lenke til kommentar
nolongeravailable Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 (endret) -snip- Endret 26. april 2016 av coyote93 Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Hehe, jepp, har en ca 80 mods (og har også laget en mod til Morrowind), så jeg kjenner til instruksjoner. Men takk for lenke, har bare vært lat og ikke orket å installere en hindre-at-spillet-krasjer mod. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 (endret) Skal vi se, da har jeg følgende mods installert: Oscuro's Oblivion Overhaul Quest Award Leveling Bag of Holding Harvest [Flora] Cutthroat Merchants Living Economy Alternative Start Natural Weather HDR with darker nights Brighter torches Companion Vilja (Med dialog skrevet av Terry Pratchett!) Midas Spells Oblivion XP Darnified UI HGEC (++) Natural Faces Og så har jeg oppgradert samtlige teksturer med Qarl-pakken. Yummy. Endret 20. februar 2011 av Slimda Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Er det Alternative Start med Ship du har? Den liker jeg godt. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Jepp. Var drittlei av å starte i fengsel hver bidige gang. Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Enig. Orket ikke gå gjennom tutorial dungeon hver gang. Man kunne selvsagt lage en save rett før man kommer ut av sewers og starte derfra ved nye karakterer, men jeg liker rollespillelementet i Alternate Start. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 lagd egen mod? nice^^ ja da er det vel bare latskap som har skylden:P Eg har laga rundt 15 Morrowind-mods, mest reskins og quests. Det er ganske enkelt. Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 lagd egen mod? nice^^ ja da er det vel bare latskap som har skylden:P Eg har laga rundt 15 Morrowind-mods, mest reskins og quests. Det er ganske enkelt. Har du link? Hadde vært morsomt å sett Lenke til kommentar
nolongeravailable Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 (endret) -snip- Endret 26. april 2016 av coyote93 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Det er enkelt å lage mods, men det er ikke enkelt å lage kvalitetsmods. Lenke til kommentar
Steamed Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Jeg prøver meg igjen på Oblivion Men jeg spiller til Xbox360, men uansett. Har tenkt å være litt assassin, altså joine the dark brotherhood. Noen som da vet om en bra assassin setup? Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Khajiit, Argonian og Bosmer er gode assassins. Choose major skills like stealth, security, light armour, acrobatics/athletics, blade (for dagger) and marksman (Bosmer get good marksman bonus for startup skill). Thief birthsign kan også være bra. Lenke til kommentar
Steamed Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Jeg tok Wood elf (tror jeg) Birthsign : The Thief Og på den andre greia tok jeg og thief. Jeg sliter som bare det, tar veldig lite damage og har ganske lite hp. Prøver å runde arena før jeg joiner dark brotherhood for å skaffe litt cash. Er veldig noob i obby, så noen vet hvorfor jeg er så gimpa? Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Slå ned vanskelighetsgraden, eneste den gjør er å skru opp skade og hp fienden har. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå