Gå til innhold

Tråden for oss som fortsatt spiller Oblivion/den store Oblivion mod tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da har jeg oppdatert førsteposten med en skikkelig mod-liste, helt up-to-date! :)

...og da har jeg lagt en lenke til denne tråden i stickyen. :)

 

Flott, MiSP. Jer har også oppdatert med litt nye tips og triks og litt andre greier. Skulle du ha noen innvendinger eller andre ting får du bare PM'e meg :)

 

Jada, jeg synes det gjorde seg med en ny tråd. De andre var så utdatert at det er skammelig, de har ikke blitt oppdatert på to år, så jeg håper denne gjør susen!

Endret av Selvin
Lenke til kommentar

Hei har akkurat fått morrowind av en kompis.

Jeg plages noe sinnsykt med å overleve i spillet.

Visst jeg møter en rotte eller lignende så klarer de nesten å knerte meg før jeg får inn et slag.

Jeg har ironsword men synes det er veldig vanskelig å treffe med den.

Skal dette være sånn?

 

Har spillt mange timer oblivion 4-500 timer +.

Lenke til kommentar
Morrowind var mer vanskelig generelt enn Oblivion men det er jo bare å dra litt i spaken på vanskelighets graden så slipper du nok å ha det så vanskelig. Tross alt så er spillet på det letteste lettere en Vanilla Oblivion på det letteste.

 

Jeg har satt det på det letteste.

Synes det er så vanskelig og treffe med sverdet. Noe jeg gjør feil?

Lifebaren går også sinnsykt fort ned.

Gikk ned i en cave å ble truffet 4-5 ganger å game over.

Lenke til kommentar
Jeg tror jeg må være en av de få som spiller modded Oblivion uten OOO. ;)

 

Eg bruker heller ikkje OOO ;)

 

Selvin, du burde leggje til Ruined-Tails Tale. Det er ein Companion Mod som legg til ein Argonian Battlemage som følgjer deg. Ruin utviklar seg etter kva du seier til han. Simyaz har visst laga ein del andre veldig gode companion mods, men eg har berre prøvd RTT.

 

Eg har lasta ned Oblivion Mod Manager, men eg skjønner ikkje heilt kordan eg bruker den. Når eg starter den, så står det at den ikkje virkar.

 

 

Eg har tenkt til å slette mange av modsa eg brukar, og innstalere ein god del nye(b.l.a. Elven Map og ImpeREAL City), men du(Selvin) sa at eg burde bruke Mod Manager når eg innstalerte.

Endret av QZ
Lenke til kommentar

Det var rart at du ikke får den til å fungere. Problemet er nok at du ikke har net. Framework 2.0 installert. Det finner du her: http://www.microsoft.com/downloads/details...;displaylang=en

 

Installer det og se om det fungerer :) Skulle du lure på noe mer angående OBMM, er det bare å spørre. Jeg skal også sjekke ut den modden du prater om, så legger jeg den til etterhvert :)

 

Jeg tror jeg må være en av de få som spiller modded Oblivion uten OOO. ;)

 

Eg bruker heller ikkje OOO ;)

 

Jeg anbefaler dere OOO, den er megakonge! Nå får du virkelig belønning om du klarer å sloss deg gjennom en virkelig vanskelig hule. Fiendene varierer også i både antall og styrke, i tillegg til at de ikke levler med deg, noe jeg hatet fra vanilla. Der føler du aldri fremgang, kun stagnering, noe som gjør spillet kjedelig og frustrerende etterhvert. Den endrer selvfølgelig på en masse andre greier også!

 

Så, anbefales på det sterkeste! :)

Endret av Selvin
Lenke til kommentar
Det var rart at du ikke får den til å fungere. Problemet er nok at du ikke har net. Framework 2.0 installert. Det finner du her: http://www.microsoft.com/downloads/details...;displaylang=en

 

Installer det og se om det fungerer :) Skulle du lure på noe mer angående OBMM, er det bare å spørre. Jeg skal også sjekke ut den modden du prater om, så legger jeg den til etterhvert :)

 

Jeg tror jeg må være en av de få som spiller modded Oblivion uten OOO. ;)

 

Eg bruker heller ikkje OOO ;)

 

Jeg anbefaler dere OOO, den er megakonge! Nå får du virkelig belønning om du klarer å sloss deg gjennom en virkelig vanskelig hule. Fiendene varierer også i både antall og styrke, i tillegg til at de ikke levler med deg, noe jeg hatet fra vanilla. Der føler du aldri fremgang, kun stagnering, noe som gjør spillet kjedelig og frustrerende etterhvert. Den endrer selvfølgelig på en masse andre greier også!

 

Så, anbefales på det sterkeste! :)

 

Eg har ikkje Framework 2.0, eller nokre andre for den slags skyld. Så skal laste det ned.

EDIT: Eg lasta det ned, men eg finn det ikkje på pcen :S Og eg veit ikkje kvar eg skal leggje OBMM og dei andre filane.

 

 

 

Som Tabris, så liker eg faktisk level systemet i Oblivion. Men eg har hørt at den legg til nye våpen, armor og nokre quests(kva slags type quests legg den eigentleg til? For eg HATER fetch quests :) ), så det kan vere eg innstalerer den for det.

Endret av QZ
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...