Gå til innhold

Tråden for oss som fortsatt spiller Oblivion/den store Oblivion mod tråden!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kommet meg til den plassen hvor jeg skal lukke "the great gate". Men han derre arvingen dør ufattelig lett, uansett om jeg har på enklest vanskelighetsgrad. Har rundet spillet flere ganger før, men har aldri hatt dette problemet. Noen som har en løsning til at jeg kan klare dette? Alle (vaktene og fiendene) samler seg i en stor klynge rundt arvingen (husker ikke navnet), så jeg blir ståendes utenfor, uten å kunne beskytte han.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Trodde ikke man kunne ha mer enn 250 mods, jeg?

Ellers liker jeg faktisk godt TES-måten å levelle på (at man øker de skills man bruker). For meg er det faktisk mer rollespillaktig enn XP - det er mer realistisk at man faktisk blir bedre i det man bruker enn at man får en bunch med XP etter en quest eller to. Når det er sagt så har jeg ikke så mye i mot XP heller, jeg trives med begge metodene. Men føler at det å levelle skills er en del av det som kjennetegner TES-serien. Hvis jeg vil ha Fallout-lignende level system, så spiller jeg Fallout. ;)

Lenke til kommentar

Trodde ikke man kunne ha mer enn 250 mods, jeg?

Ellers liker jeg faktisk godt TES-måten å levelle på (at man øker de skills man bruker). For meg er det faktisk mer rollespillaktig enn XP - det er mer realistisk at man faktisk blir bedre i det man bruker enn at man får en bunch med XP etter en quest eller to. Når det er sagt så har jeg ikke så mye i mot XP heller, jeg trives med begge metodene. Men føler at det å levelle skills er en del av det som kjennetegner TES-serien. Hvis jeg vil ha Fallout-lignende level system, så spiller jeg Fallout. ;)

så er det jo ikke helt sånn da. Det som var så stygt med Oblivion var at fiendene levlet med deg. Som for eksempel når du er level 20 vil helt standard banditter komme med full glass armor å angripe deg.

Lenke til kommentar

Blir spennende å se hvordan de løser alt dette her i Skyrim. Sålenge de har fjernet det horrible systemet med at alle fiendene levler sammen med deg, så er jeg fornøyd :)

De kommer ikke til å fjerne det, men gjøre det emr likt fallout

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...