Romis Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Du kan jo muligens lage en marksman som også bruker magica til buffs? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 (endret) Du kan jo muligens lage en marksman som også bruker magica til buffs? Det kan jeg. Tenkte å lage en som lignet på han i Assassin classen. Great, nå fucka teksturen til bakken seg og. Pluss at official patch ikke funker. Endret 1. mai 2010 av Wiciwato Lenke til kommentar
TMB Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Husk Archive Invalidation, evnt. installer ArchiveIvalidationInvalidated Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Husk Archive Invalidation, evnt. installer ArchiveIvalidationInvalidated Ja, leste noe greier om det. Får ta det imorra. Har egentlig mistet lysten til å spille det nå.. igjen! Lenke til kommentar
Error Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Da har jeg lastet ned en hel haug med mods (tok lang tid!) og det er tid for å begynne med Oblivion igjen Det første som møter meg er selvfølgelig en bug. Jeg bruker masse tid på å lage en character, og så finner jeg ut at den moden som fjerner "tutorial" ikke fungerer. Det den heller gjør er å plassere deg i cellen du starter i, uten at det skjer noe annet. (ingen emperor som kommer gjennom veggen eller hva det nå var, lenge siden sist jeg spilte) Får vel bare lage en ny karakter da.. Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Hvilken start-up mod bruker du? Alternative Start fungerer, men hvis du har mange mods så skulle du fått sjekket rekkefølgen. Det kan være problemet ligger der. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Bruk BOSS for å automatisk fikse Load Order Lenke til kommentar
Error Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 (endret) Takk for tipset, skal sjekke det ut nå! Edit: Jeg har kun brukt OBMM til to mods (resten var .esp/.esm filer), gjør det noe? Edit2: Meh, FCOM kræsjer spillet mitt.. Får bruke OOO standalone kun da. Endret 12. mai 2010 av SirCirdan Lenke til kommentar
Andressen Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Er det mulig å flytte en game du har starta på Oblivion og fortsette med den på en annen PC der du også har Oblivion installert? Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Ja, du kan bare kopiere over save-filen. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Vet noen om en mod som gjør at telekinesis er mer brukbar i kamp? Typ enten å løfte opp npcer eller enten kaste ting på dem så de skader seg? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Weyh! Jeg har begynt å spille igjen. Et spm. Er disse texture-moddene osv gode? Blir det mye bedre, og byr det på noen bugs? Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Ja, bedre, og nei, ikke mye til bugs om de installeres riktig. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Har et kjapt spørsmål som jeg sla formulere så godt jeg kan^^ hasr kommet til et oppdrag der jeg skal finne noe med middags tider (noon) å det som skjer er at jeg får opp et rødt lysende tegn på et gravkammer som jeg klikkker på men det forvinner, hva skal jeg gjøre Lenke til kommentar
TMB Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Du skal ikke klikke på det. Du skal bare stå utafor der ved noon så får du en quest update. Noon er 12.00 på formiddagen Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Du skal ikke klikke på det. Du skal bare stå utafor der ved noon så får du en quest update. Noon er 12.00 på formiddagen oki takk Lenke til kommentar
Bolivar Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Har kjøpt Oblivion - full pakke for ett år siden og har nå instalert det igjen... Men Sheviering Isle oppdragene er jo bare bugs? Og når eg instalerte den offisielle patch pakken til SI klikket hele spillet! Skal eg instalerea alt på nytt? Vurderer da å hive på andre mods og slikt, nokon gode? Har aldri prøvd OOO heller. Men kva skal eg gjer for å få SI til å funke 100%? Og Knights of the Nine også, husker problemer fra sist. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 (endret) Installer i denne rekkefølgen. 1. Oblivion 2. Shivering Isles 3. Knights of the Nine 4. Andre offisielle mods om du har Patch i denne rekkefølgen: 1. Vanilla v1.2.0416 2. Shivering Isles v1.2.0416 3. Unofficial Oblivion Patch v3.2.0 4. Unofficial Oblivion Patch Supplemental v3.2.7 5. Unofficial Shivering Isles Pacth v1.4.0 6. Unofficial Official Mods Patch v1.5 Endret 13. juni 2010 av Subject Delta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå