Gå til innhold

Tråden for oss som fortsatt spiller Oblivion/den store Oblivion mod tråden!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gir opp hele dritten, det funker ikke samme hva jeg gjør. Orker ikke å bruke flere timer på å fikse det. Clean install bør funke. Det stod at det var noe feil med master fila mi i data files, men jeg vet ikke hvor jeg kan laste ned en som funker 100%.

Lenke til kommentar

Jeg kjenner ikke til en slik mod, nei. Du får kanskje bedre respons om du spør direkte på det offisielle TES-forumet, der er det fortsatt ganske mye aktivitet.

Jeg startet opp spillet igjen i dag for første gang på et par måneder, og jeg trengte noen minutter på å komme inn i kontrollene igjen etter å ha spilt MMO i det siste. Jeg ble også litt sjøsyk av kamerabevegelsene, men det går seg nok til. Med Hunger mod og en mod som gjør at jeg kan jobbe i the Imperial Watch - pluss FCOM - så er det jo et helt annet spill. Kjempegøy!

Det eneste som er negativt med den karakteren jeg vil spille på nå (en Spellsword) er at hun så lett blir overencumbered. Med ett våpen, ett sett armor og noen få andre ting, så er hun på 124/125 av det hun kan bære. Så det er ikke vits å gjøre noen flere quests eller dungeon diving akkurat nå, jeg kan jo ikke loote mer enn et eple før jeg er overencumbered igjen!

Lenke til kommentar

Jeg kjenner ikke til en slik mod, nei. Du får kanskje bedre respons om du spør direkte på det offisielle TES-forumet, der er det fortsatt ganske mye aktivitet.

Jeg startet opp spillet igjen i dag for første gang på et par måneder, og jeg trengte noen minutter på å komme inn i kontrollene igjen etter å ha spilt MMO i det siste. Jeg ble også litt sjøsyk av kamerabevegelsene, men det går seg nok til. Med Hunger mod og en mod som gjør at jeg kan jobbe i the Imperial Watch - pluss FCOM - så er det jo et helt annet spill. Kjempegøy!

Det eneste som er negativt med den karakteren jeg vil spille på nå (en Spellsword) er at hun så lett blir overencumbered. Med ett våpen, ett sett armor og noen få andre ting, så er hun på 124/125 av det hun kan bære. Så det er ikke vits å gjøre noen flere quests eller dungeon diving akkurat nå, jeg kan jo ikke loote mer enn et eple før jeg er overencumbered igjen!

Skaff et par items som gir det feather, har et par boots som gir 100 feather selv. ( Marksman )

Lenke til kommentar

Tenkte jeg skulle begynne å spille litt igjen, så jeg har lastet ned noen mods for å "finpusse" på spillet, f.eks low poly grass (mer fps), skinnende sol og en mod som starter rett før du kommer ut av The Sewers på starten for den er jeg rett og slett bøtte lei av. Er sikkert et år siden jeg spilte det sånn seriøst. Tenkte jeg også skulle finne en race mod og noen klær og slikt, for å få en mer unik karakter. Har lyst å lage en marksman kanskje.

Lenke til kommentar

Marksman er veldig gøy. Snikangrep. Skal du da gå for assassin og bli med i Dark Brotherhood, eller kanskje en hunter som er med i Fighters Guild?

Er ikke helt sikker. Har liksom lyst å gå en annen vei denne gangen, ikke gjøre de samme questene som jeg har gjort før selv om det blir vanskelig. Har kommet ganske langt i Dark Brotherhood før, så jeg tror jeg satser på Fighters Guild.

Kan slenge inn bilder av karakteren og planer for hva jeg skal gjøre til kvelden.

Jeg har vært veldig fysisk før, altså mye sverd og øks, men utrolig lite magicka. Er ikke så fan av magi så det blir nok marksman. Eller kanskje en blanding.

Endret av Wiciwato
Lenke til kommentar

Hva med å laste ned noen nye quests eller guilds, hvis du vil ha noe nytt å gjøre?

Not a bad idea. Får sjekke litt rundt omrking. Laster ned en marksman mod som gjør at pila flyr fortere igjennom lufta for litt ekstra pil og bue-glede.

Endret av Wiciwato
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...