Gå til innhold

Tråden for oss som fortsatt spiller Oblivion/den store Oblivion mod tråden!

Anbefalte innlegg

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Spiller ikke Oblivion nå, men kjøper ny PC snart, så i sommerferien planlegger jeg å modde og spille til den store gullmedaljen! Da snakker vi to stykk GTX 480 i SLI og alt som kan krype og gå av grafikkmodder. Det blir knall! Leker også litt med tanken på å fullføre det 100 %.

Lenke til kommentar

Spiller ikke Oblivion nå, men kjøper ny PC snart, så i sommerferien planlegger jeg å modde og spille til den store gullmedaljen! Da snakker vi to stykk GTX 480 i SLI og alt som kan krype og gå av grafikkmodder. Det blir knall! Leker også litt med tanken på å fullføre det 100 %.

Jeg la det på is foreløpelig :p

heh

Fullføre det 100%? :dribble: Mener du med alle mods til spillet, eller uten noen mods som legger til quester?

Sjekk ut tråden min om det

Endret av Subject Delta
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Fullføre det 100%? :dribble: Mener du med alle mods til spillet, eller uten noen mods som legger til quester?

I utgangspunktet bare de vanlige. Jeg kommer til å modde det, og for eksempel OOO legger jo til noen quests av større og mindre art, men de teller jeg ikke med.

Lenke til kommentar

Yay! Jeg innstallerte en haug med mods fra en '' recommended '' liste, så fucka hele oblivion seg opp, så jeg må reinnstallere, men når jeg prøver det kommer '' Put in the originial CD and not a backup '' Så jeg får ikke spille oblivion mere. :dontgetit:

Lenke til kommentar

Tips: Installer én og en mod og sjekk at spillet tarter hver gang ;)

Bruk også OMOD-versjoner (evt lag de selv) og se i OBMM om noen mods kræsjer med hverandre

Litt for sent. :D Hadde i hvertfall 90-120 mods. Tror de het ESM filer eller noe. Noen måte jeg kan totalt fjerne oblivion, og lure cd'en til å tro at det er en ''helt ny'' harddisken?

Lenke til kommentar

Er vel bare å avinstallere Oblivion fra Kontrollpanel, deretter slette C:`Programfiler\Bethesda Softworks.

Så gjør du som jeg sa over ;P

Grunnen til at jeg ikke fikk innstallere, var fordi DLC'ene fortsatt var igjen for en eller annen grunn, innstallerer det nå. Tusen takk. GLEDER MEG ENORMT til å kjøre mods!! Har aldri spilt Oblivion med mods før.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...