TheCatIsALie Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 1. Kan noen gi en kjapp guide på hvordan jeg kan ta screenshots i spillet? 2. Noen andre enn meg som har ElvenMapRedux-moden? Det funker greit, men kvaliteten/grafikken på kartet er uklar og en del dårligere en den var før? (altså når jeg brukte standard-kartet) Help? Forresten digg å spille Oblivion igjen. 1. www.fraps.com - den er fin, ellers printscreen, men det er stress. 2. aner ikke Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Hva er stress med print screen? Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Man må inn og endre et tall fra "0" til "1" i ini-filen. Superstress. Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 (endret) Hvor er ini.-filen, og hvilket tall i den skal jeg endre? en ting til: Har fått en kjent bug i Sancre Tor-questen, der det samme spøkelset dukker opp 2 ganger. Vet hvrodan jeg løser det, ved hjelp av console. Men hvordan får jeg opp console? Endret 22. januar 2010 av Perfecta Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 1. Ini-filen ligger antagelig i Mine Dokumenter>My Games>Oblivion>Oblivion.ini. (Hvis du har Vista, så kan det ligge et annet sted. Du skal IKKE endre filen som heter Oblivion_default.ini som ligger i Programfiler>Bethesda Softworks>Oblivion). 2. Du skal endre "bAllowScreenShot=0" til "bAllowScreenShot=1". 3. Du får opp console ved å trykke på tasten som er over Tab og til venstre for tasten for 1. Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Den vanlige tasten funket ikke (er visst en vanlig bug) , men lastet ned RingOfConsole, da funka det. Er ferdig med main quest, DB og masse side-quests nå, har såvidt begynt på Shivering Isles. Er lvl 96 i marksman, ganske digg å knockdown`e fiender med piler. Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Den vanlige tasten funket ikke (er visst en vanlig bug) , men lastet ned RingOfConsole, da funka det. Er ferdig med main quest, DB og masse side-quests nå, har såvidt begynt på Shivering Isles. Er lvl 96 i marksman, ganske digg å knockdown`e fiender med piler. Hehe nice work;) hva syntes du om DB? beste guilden, clanen du kan joine i noen form for spill spør du meg:) Har selv rundet main quest, alle guildene, shivering isles og knights of the nine flere ganger på ps3..men det er alltid like morsomt å starte på nytt Er flust med skole for tiden, men når jeg ikke har skole eller andre ting å ta meg av så blir nok ME2 og diverse andre spill å prioritere framfor oblivion :/ men en dag skal jeg fortsette!! Har dere spørsmål så kan dere jo bare spøre meg (eller andre) for jeg har nok av erfaring med selve spillet (det vil si spillet, men ikke mods og diverse andre ting) :) Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Dark Brotherhood er den beste guilden ja. Herlige quester alle sammen, og ikke minst overraskende/spennende story. Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Jeg liker også veldig godt Thieves Guild. Marksman/thief er en av mine favorittyper å spille. Men er også spennende med en ren mage. Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Thieves Guild er spennende ja, joina dem etter jeg ble Champion Of Cyrodiil, men det angret jeg på. Hadde blitt for urealistisk/teit om jeg hadde blitt Gray Fox i tillegg til Hero.. Så jeg drepte en sovende tigger, og ble kasta ut. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 (endret) Er bare chill å være leder av alle factions ^^ Endret 3. februar 2010 av timb Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 (endret) Jeg husker at når jeg skulle gjøre DB oppdrag så skrudde jeg alltid ned vanskelighetsgraden til lavest når jeg skulle drepe folk som ikke var klar over at jeg var der. Som f.eks han som står ved statuen om natta, slik at jeg tok de med en pil eller stab. Men når jeg slost mot folk som var klar over meg så skrudde jeg opp vanskelighetsgraden slik at det ble en skikkelig fight. Bare for å gjøre alt mer realistisk Edit: da starter jeg på Oblivion igjen! har et par dager fri fra skolen for første gang! Hadde vert ekstra digg om Bethesda hadde kunne gravd opp noen patcher som gir bare et par nye våpen, armor, quests osv :/ på ps3 that is Endret 5. februar 2010 av xitto Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Jeg spiller Oblivion for første gang for tiden. Eller, jeg har prøvd det før, men aldri kommet ordentlig inn i det. Uansett, nå er jeg blitt en vampyr, og jeg poster egentlig bare for å klage på hvor irriterende det er... Lenke til kommentar
TMB Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Bare å gjøre Vampire Cure questen det Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Mange fordeler ved å være vampyr å da. Men best å gjøre questen ja, da blir du i tillegg immun mot vampirism senere. Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Hvilke fordeler egentlig? Holder på med questen, men det er fortsatt irriterende. Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Har spilt noen dager med OOO nå.. Må si jeg ble overrasket over hvor vanskelig det faktisk er. Utrolig mange kule nye items, nye quester, nye steder. Digger de lysstavene. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Prøvde å legge inn FCOM i går, men damn, det var mye rot Alt går ikke etter oppskriften og da blir det feil :/ Noen andre som har lagt inn denne med hell? Klarte det neesten sist Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Jeg klarte det med bittelitt rot. Jeg hadde tatt en feil OOO-fil, og demed savnet jeg noen textures. Heldigvis løste det seg ved å få inn rett fil - og i rett rekkefølge. Må holde tungen bent i munnen under FCOM-installeringen! Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Veldig sant Fikk error med Francesco's Monster mod når jeg starta spillet, tror jeg det var. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå