Gå til innhold

Tråden for oss som fortsatt spiller Oblivion/den store Oblivion mod tråden!

Anbefalte innlegg

1. Kan noen gi en kjapp guide på hvordan jeg kan ta screenshots i spillet?

2. Noen andre enn meg som har ElvenMapRedux-moden? Det funker greit, men kvaliteten/grafikken på kartet er uklar og en del dårligere en den var før? (altså når jeg brukte standard-kartet)

Help?

Forresten digg å spille Oblivion igjen. :love:

1. www.fraps.com - den er fin, ellers printscreen, men det er stress.

2. aner ikke

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvor er ini.-filen, og hvilket tall i den skal jeg endre?

en ting til: Har fått en kjent bug i Sancre Tor-questen, der det samme spøkelset dukker opp 2 ganger.

Vet hvrodan jeg løser det, ved hjelp av console. Men hvordan får jeg opp console? :p

Endret av Perfecta
Lenke til kommentar

1. Ini-filen ligger antagelig i Mine Dokumenter>My Games>Oblivion>Oblivion.ini. (Hvis du har Vista, så kan det ligge et annet sted. Du skal IKKE endre filen som heter Oblivion_default.ini som ligger i Programfiler>Bethesda Softworks>Oblivion).

2. Du skal endre "bAllowScreenShot=0" til "bAllowScreenShot=1".

3. Du får opp console ved å trykke på tasten som er over Tab og til venstre for tasten for 1.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Den vanlige tasten funket ikke (er visst en vanlig bug) , men lastet ned RingOfConsole, da funka det. :)

Er ferdig med main quest, DB og masse side-quests nå, har såvidt begynt på Shivering Isles.

Er lvl 96 i marksman, ganske digg å knockdown`e fiender med piler. :wee:

Lenke til kommentar
Den vanlige tasten funket ikke (er visst en vanlig bug) , men lastet ned RingOfConsole, da funka det. :)

Er ferdig med main quest, DB og masse side-quests nå, har såvidt begynt på Shivering Isles.

Er lvl 96 i marksman, ganske digg å knockdown`e fiender med piler. :wee:

Hehe nice work;) hva syntes du om DB? beste guilden, clanen du kan joine i noen form for spill spør du meg:)

Har selv rundet main quest, alle guildene, shivering isles og knights of the nine flere ganger på ps3..men det er alltid like morsomt å starte på nytt :)

Er flust med skole for tiden, men når jeg ikke har skole eller andre ting å ta meg av så blir nok ME2 og diverse andre spill å prioritere framfor oblivion :/ men en dag skal jeg fortsette!! Har dere spørsmål så kan dere jo bare spøre meg (eller andre) for jeg har nok av erfaring med selve spillet (det vil si spillet, men ikke mods og diverse andre ting) :):)

Lenke til kommentar

Thieves Guild er spennende ja, joina dem etter jeg ble Champion Of Cyrodiil, men det angret jeg på. Hadde blitt for urealistisk/teit om jeg hadde blitt Gray Fox i tillegg til Hero..

Så jeg drepte en sovende tigger, og ble kasta ut. :p

Lenke til kommentar

Jeg husker at når jeg skulle gjøre DB oppdrag så skrudde jeg alltid ned vanskelighetsgraden til lavest når jeg skulle drepe folk som ikke var klar over at jeg var der. Som f.eks han som står ved statuen om natta, slik at jeg tok de med en pil eller stab. Men når jeg slost mot folk som var klar over meg så skrudde jeg opp vanskelighetsgraden slik at det ble en skikkelig fight. Bare for å gjøre alt mer realistisk :)

Edit: da starter jeg på Oblivion igjen! har et par dager fri fra skolen for første gang! Hadde vert ekstra digg om Bethesda hadde kunne gravd opp noen patcher som gir bare et par nye våpen, armor, quests osv :/ på ps3 that is

Endret av xitto
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...