Blekk. Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Jepp, skal selfølgelig det. Lenke til kommentar
Slompefisk Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 (endret) Legger ved et bilde av meg akkurat nå jeg Som sakt sniking er gøy Edit: foresten hvor har det blitt av ''hvor er jeg tråden?'' Savner den litt :/ Endret 2. januar 2010 av Jrmaster35 Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Ja, hvor blir av alle trådene? Har jo vært sinnsykt mange her før.. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Ja, hvor blir av alle trådene? Har jo vært sinnsykt mange her før.. De er her, du må bare velge mer enn 30 dager fra bunnen av listen (som standard vises bare trådene som har hatt aktivitet de siste 30 dager). Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Er det bare meg, eller er det helt sykt med gåing i spillet? Og de små j*v*ene er litt for sterke..? Eller burde jeg ha gjort 20 side-quest til nå for å få bra armor o.l.? Meen, gøy å leke med console:D Artig å bestemme været=) Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 2. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2010 Etter å ha spilt Fallout 3, blir Oblivion så svakt at jeg rett og slett ikke orker å spille det mer. Fallout 3 sitt level og creaturesystem er genialt! Det er absolutt ikke det i Oblivion.. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Liker at det er skog og vann i Oblivion, "originale" omgivelser. MEN, pokker å jeg savner å kunne drepe tingene før jeg er 1 meter unna dem.. med mer enn bare en bue.. Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Er det bare meg, eller er det helt sykt med gåing i spillet? Kjøp (eller stjel) deg en hest. Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Er det bare meg, eller er det helt sykt med gåing i spillet? Kjøp (eller stjel) deg en hest. Eller fast-travel. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Hehe, du kan fast-travel'e til hvor du vil, selv om du ikke har vært der. (Negativt, spør du meg, men..) Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Er kanskje litt negativt det ja. Føles mye mer virkelig om vi måtte ha reist selv. Men det er jo bare å unngå å bruke fast-travel.. Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 (endret) Er kanskje litt negativt det ja. Føles mye mer virkelig om vi måtte ha reist selv. Men det er jo bare å unngå å bruke fast-travel.. Riktig. Dessuten så kan du ikke fast-travle til quest områder om du ikke har oppdaget de fra før, så noen ganger /ganske ofte, blir du tvunget til å gå. Endret 3. januar 2010 av xitto Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Er kanskje litt negativt det ja. Føles mye mer virkelig om vi måtte ha reist selv. Men det er jo bare å unngå å bruke fast-travel.. Jeg brukte console commando for å fly til porten med demongreiene.. selv det tok minst 20 min.. kanskje mer å oppleve på bakken men.. "møtte" en mann som sloss med en ulv, og en annen mann med et båt.. Og.. er ALLE "ville" i spillet fiendtlige? Alle jeg møtte ville drepe meg.. de lyktes også.. tlc ftw.(vet juks, men ikke noe spill for meg, iallefall ikke på med/normal vanskelighetsgrad.. og liker ikke helvete-ting.. selv om det sikkert er stor del av spillet.. Lenke til kommentar
jaxawier Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 hvis alle vil drepe deg mener du vakter og legion medlemer og ? om så har du muligens "bounty" på deg (en høy slik). ellers vil ikke alle drepe deg,mange men du må nesten søke dem opp der dem holder til,i bandit leire,grotter,ruiner etc,bortsett fra det er det en og annen highway man som du antingen kan slåss mot eller betale,hvis du ikke ser meget fattig ut,tar for gitt det ikke er tilfelle Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Har rustning til en fyr jeg såvidt klarte å drepe i starten (med en port jeg gikk rundt, så ville han ha betaling, noe jegikke ville gi). Bare random folk i skauen som ikke liker meg, folk i byer o.l. er greie. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Highwayman på veien fra jauffre til imperial city? Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Fikk Oblivion Game Of The Year Edition i dag, endelig. Gleder meg til å spille Oblivion igjen, spesielt med mods osv. Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Hjelp! Jeg har mistet Fighters stronghold! Spiller Xbox og nå er plutselig ikke borgen på kartet lenger. Det var selvfølgelig det jeg brukte som hovedkvarter og alle sakene mine er borte... Står ikke at jeg har kjøpt den på marketplace heller. Lenke til kommentar
Bolivar Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Hjelp! Jeg har mistet Fighters stronghold! Spiller Xbox og nå er plutselig ikke borgen på kartet lenger. Det var selvfølgelig det jeg brukte som hovedkvarter og alle sakene mine er borte... Står ikke at jeg har kjøpt den på marketplace heller. Kvar er denne? Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 1. Kan noen gi en kjapp guide på hvordan jeg kan ta screenshots i spillet? 2. Noen andre enn meg som har ElvenMapRedux-moden? Det funker greit, men kvaliteten/grafikken på kartet er uklar og en del dårligere en den var før? (altså når jeg brukte standard-kartet) Help? Forresten digg å spille Oblivion igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå