Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Når få barn i livet...?

Gjest Kathrine32

Anbefalte innlegg

Gjest Kathrine32

Hvilke alder i livet fikk dere barn, og hvor mange har dere?

Jeg var 20 år da jeg fikk mitt første barn, en datter. Fikk mitt andre barn da jeg var 23 år. Siden har jeg ikke fått flere, av flere årsaker. Og det føler jeg har blitt veldig synlig, siden jeg var så ung da jeg fikk barna, og at de begynner å bli ganske store. Føler folk forventet at jeg skulle hatt en til for lengst... Og jeg er veldig lei meg for det, og savner å bli mamma igjen...Men hadde ikke situasjoner til å få flere. Har bodd sammen med faren til mine barn inntil nå, men vi er ikke samstemte om noe. Samt fikk vi problemer med å få flere barn, noe som mulig kan skyldes hans lave antall sædceller. Ingenting galt er funnet med meg. Men det var mye mer vanskelig å fortsette forholdet sammen med han, siden han ikke ville gå videre til videre behandling-insemisjon og privat prøverør. Føler det går på selvtilliten løs, og være i den situasjonen jeg er i nå, syter jeg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest kathrine32
øøh? du dumpa han du fikk 2 barn med fordi han ikke kan gi deg flere barn?

Nei ---- det er ikke det at han ikke kan gi, han vil ikke gå videre med behandling, og ha mulighet til å få med meg. Men han sier at hvis han treffer en annen dame, da vil han gjøre noe med det..... Det er jo nedsig da...

Lenke til kommentar

Du føler folk forventer at du skulle ha fått et barn til? Hvis den faktoren spiller en stor rolle i din lyst til å få et barn til, er vel det litt feil grunnlag. Med det sagt, skjønner jeg at det er et problem at han ikkr vil gå gjennom testing. Sa han virkelig at han ville ha gjort det med en annen dame? Da virker han jo helt syk i hodet som kan si noe sånt til deg?

Edit:skrivefeil

Endret av Kristiiin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...