Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

be ei kjerring på jule-ball

Gjest Guest_Truls_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Truls_*

tenkte å be ei jente i klassen som jeg liker veldig godt om å bli med på jule-ballet. Tenkte å stikke bort til henne og spør hun f2f. Holder d da med å spør hun om hun blir med, bør jeg si liksom " blir du med på ballet? ja da snakkes vi, hade bra"?, eller bør jeg være henne etterpå hvis hun sier ja. Ser for meg at d bare hadde blitt litt merkelig og pinelig:S

Vi er begge 15 hvis det har noe å si

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_Truls_*

bør jeg liksom ikke bare gå bort til ho og spørre om hun vil bli med, eller bør jeg bare helt tilfeldig ta d opp med hun når jeg ser hun?

Lenke til kommentar

Crash and burn er stikkordet her. Du spør henne rett ut om hun kunne tenke seg å gå på juleball med deg. Eventuelt så sier du til henne at du har lyst å gå på juleball med henne. Går det så går det. Går det ikke så hva så? Du dør ikke av det. Kan hende du rødmer, føler deg flau osv, men hva så? I morgen er det nye damer og nye muligheter.

Lenke til kommentar

To utfall: Enten så går hun med deg eller ikke. Enkelt og greit.

Framfor å løpe bort til henne og be henne ut, så la det komme naturlig opp i en samtale.

Sc. 1

DU: "Hvem er daten din på juleballet da?"

HUN: "Jan Oskar, du da?"

DU: "Så trivelig. Nei si det, tenkte på deg, men da slapp du det!"

Sc. 2

DU: "Hvem er daten din på juleballet da?"

HUN: "Det vet jeg ikke enda... Du da?"

DU: "Aner ikke jeg heller. Men tror du ikke vi hadde hatt sjansen på ballets konge og dronning?"

Og ta det derfra. Er hun interessert, så blir hun med, hvis ikke så blir hun ikke med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...