alfarnes89 Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Ja, var på Mekonomen i dag å kjøpte Sony CDX-GT828U. Grunnen til at eg kjøpte det er fordi det satt en kasett spiller i bilen fra før. MEN nå har eg fått CD spilleren inn, men dog uten strøm! Så det eg lurer på er hva har jeg gjort galt? På forhånd takk for alle svar! Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Det blir jo litt vanskelig å si uten bilder. Har du koblet 12V på to steder? Lett å glemme den ene hvis man ikke har gjort det før. Lenke til kommentar
alfarnes89 Skrevet 28. november 2008 Forfatter Del Skrevet 28. november 2008 (endret) Kan legge ut bilder imorgen, men det er 2 "ledningsbunter" som eg koblet fra de gamle. Eg fikk med en "splitter" til den nye som bare trenger en av desse ledningsbuntene. Det denne splitteren gjør er at den samler de 2 ledningsbuntene sånn at begge går inn i den nye stereoen. Også er det en annen ledning som kan se ut som er en antenne ledning. Håper det forklarte situasjonen bra nok. Endret 28. november 2008 av alfarnes89 Lenke til kommentar
Blablablabla Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Jeg byttet selv nettopp spiller i min bil, og fikk samme problemet. Den gamle spilleren fungerte, men ikke den nye. Jeg fant til slutt ut at ei sikring på konstantstrømmen fra batteriet til spilleren var brent. Den gamle spilleren var tydeligvis ikke avhengig av konstantstrøm, så den fungerte uten. Sjekk om det er ei sikring på denne kabelen, bruker vel å være 1A tror jeg. Lå ganske nært spilleren hos meg, så røsket bare ut ledningene litt for å finne den. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Det kan være sikringa p+å strømkursen som spilleren er koblet til, har røket. Du kan legge egne strømkabler til spilleren, frem til batteriet, så er du sikker på at spilleren får strøm hvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå