amund_l Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Hei. Fikk spørsmål om å oppgradere min CDC-5050 fra versjon 1.10 til 1.19 i går. Endringen fra 1.0 til 1.10 var at EPG'en kun dekte 48 timer frem i tid i steden for 14 dager. Da gikk det plutselig ann å bruke EPG'en. Ser ingen forskjell etter oppgradering til v1.19. Noen som har peil på hva som er forandret i 1.19 i forhold til 1.10? Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Endringen fra 1.0 til 1.10 var at EPG'en kun dekte 48 timer frem i tid i steden for 14 dager. Da gikk det plutselig ann å bruke EPG'en. :!: Ser ingen forskjell etter oppgradering til v1.19. Noen som har peil på hva som er forandret i 1.19 i forhold til 1.10? Det lurer eg også på. Og så lurer eg på kvifor det kom ei oppdatering frå april no i slutten av november. Lenke til kommentar
Obi-Wan Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Har og lastet ned den nye oppdateringen, syns EPG'en er ødelagt nå jeg. Før slo jeg på dekoderen og scannet, så slapp jeg å tenke på det resten av dagen, nå scanner den på nytt om og om igjen om jeg lar det gå litt tid før jeg bruker den igjen, meget plagsomt å scanne hver gang jeg skal bruke den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå