Baph0met Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Heisann! Bandet mitt har akkurat miksa ferdig en demo, og vi vil spre musikken vår til flest mulig. Om du liker Radiohead, Motorpsycho, Mogwai, Pink Floyd, Oceansize o.l er dette noe dere bør sjekke ut! Myspace: http://www.myspace.com/sleeptalkmusic Last ned hele demoen i CD kvalitet på: http://thepiratebay.org/torrent/4539479/Sleeptalk Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 For å ta det positive først: - Dere har et ryddig lydbilde. Dere har ikke falt for fristelsen til å legge på for mye. - Dere vet hva dere driver med på instrumentene uten å overdrive det tekniske. Ikke alle klarer å balansere dette like bra. - Rytmisk sett er det spenstig med odde taktarter og polyrytmikk. Morsomt! Så til det jeg mener dere bør jobbe mer med: - Jeg hater lange meningsløse introer. Har du en god ide så kom med den, ikke bruk to minutter med først gitar, så bass, så piano, så trommer før du kommer fram dit (tenk ABBA, David Bowie og Beatles for å ta noen eksempler). - Melodisk er det ganske svakt. Det er flere gode grunnideer som skriker etter en god melodi. - Låtene tværes ofte ut i det uendelige uten at det tilføres noe nytt. De kunne med fordel vært kuttet ned anseelig. Lenke til kommentar
jonaz91 Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 rakk berre å høyre "Have you seen my glasses". Syntest det ligg eit fantastisk potensiale i bandet dokkar. Merker at dykk er svært inspirert av radiohead, noko som er fantastisk. chill, deilig musikk.. keep it up Lenke til kommentar
Baph0met Skrevet 8. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2009 thanks man! Vi skal på norges-turné i mars, så vær på utkikk!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå