Dofty Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 (endret) Heisann! Jeg er på jakt etter en julegave til meg selv, en såkalt MP3 spiller eller en portabel multimedia enhet som de har blitt nå. Har sett litt på Creative Zen X-fi 26/32GB Wi-Fi. Men den virker liksom ikke helt ferdig software messig også blir Wi-Fi'en brukt til så lite. Også har jeg veldig lyst på iPod Touch, men den er så utrolig proprietær at det halve kunne være nok. Har også sett på Sony Walkman A829 16GB og de ser veldig greie ut, men ikke noe FM-radio og bare lydoverføring med bluetooth. Men det jeg skal ha ut av en portabel multimedia enhet er; - Flashminne - Må kunne spille FLAC! - Videoavspiller som takler divx, xvid - Mulighet for oppgradering av minne(ikke så viktig, bare et pluss) - Ha et pent utseende - Ikke propreitære kontakter og software - Skikkelig lydkvalitet som får enhver audiofil til å besvime Men det står egentlig mellom Sony Walkman A829 16GB(dog med propreitær kontakt), Creative Zen 32GB og Creative Zen X-fi 16GB(32GB litt for dyrt). Men hvem er best til mitt bruk(Hører omtrent bare på klassisk rock/metall og litt nyere heavy metal, ser veldig mye på film/tv-serier på farten(med tlf er helt håpløst). Men hvem burde jeg velge? Eller så kjøper jeg meg Nokia N95 8GB så jeg får alt i ett, men den er altfor dyrt for en student som ikke blir støttet av Lånekassen. Endret 28. november 2008 av Dofty Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Cowon D2 eller O2. Med sistnevnte trenger du ikke konvertere film. Dropp de creative greiene, bare søppel Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 28. november 2008 Forfatter Del Skrevet 28. november 2008 Den O2'en var kanskje i det dyreste laget, men den D2'en var snasen. Har selv aldri hørt om Cowon, men det ser veldig bra ut. Men D2 8G DAB er jo nesten alt jeg er på utkikk etter. Billig var den også! Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Skal du ha mere minne kan du jo bare kjøpe 16 gb versjonen elller du kan f.eks få 16 gb minnekort til 350 kr Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 29. november 2008 Forfatter Del Skrevet 29. november 2008 (endret) 16GB blir kanskje litt for dyrt, så jeg tror jeg kommer til å kjøpe 16GB minnebrikke. Endret 29. november 2008 av Dofty Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå