momyboy Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Hei! :!: Jeg er på det første oppdraget med Neji, hvor jeg skal jage en leiesoldat langt ut i huttiheiti, på det ene stedet så komer du til en liten passasje med en stor sirkel på bakken. Når jeg prøver å gå forbi så blir det bare kastet kunais(kastekniver)på meg og dermed kommer jeg ikke videre. Noen som vet hvordan jeg kommer meg videre?? Lenke til kommentar
13652884521967 Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 YouTube vet sikkert... Lenke til kommentar
momyboy Skrevet 28. november 2008 Forfatter Del Skrevet 28. november 2008 YouTube vet sikkert... Har sjekka allerede... Lenke til kommentar
TMB Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Tror ikke det er så mange narutards her på denne delen av forumet Lenke til kommentar
Amored Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Nå har ikke jeg spillet enda, men jeg regner med du skal bruke Neji's Byakugan, til å finne feller, og deretter bruke f.eks. Naruto til å gå videre. Test, og fortell hvordan det gikk Lenke til kommentar
Lam Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Ikke gå inn i sirkelen som Naruto, bytt til Neji før du går inn så regner jeg med at du finner ut resten. Lenke til kommentar
momyboy Skrevet 30. november 2008 Forfatter Del Skrevet 30. november 2008 Jeg fant ut av det! :!: Jeg hadde glitcha meg forbi der hvor man lærte det spinning trikset såjeg måtte starte spillet på nytt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå