AlecTBM Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Hei Forslag på hvordan man kan få kontakt med jenter på fest (ikke fyllefest)? Var på en fest her om dagen og hang egentlig kun med de jentene som vennene mine hadde med seg, er litt usikker på hvordan jeg skal gå fram til fremmede. Og før noen kommer med kommentarer som "Når alkoholen er inne så går alt fint" så kan jeg si at jeg er avhold Lenke til kommentar
Gronko Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Er det vanskelig å prate med gutter som du ikke kjenner? Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 28. november 2008 Forfatter Del Skrevet 28. november 2008 Japp, føler meg egentlig bare dum, med mindre jeg hopper inn i en diskusjon om felles interesser Lenke til kommentar
sparks Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Hva er du ute etter å gjøre/prate om/skape med disse jentene? Om du finner en god grunn så er det vel ingen problemer. Er du bare interessert i å sjekke de opp for kvelden kan det nok være værre å finne gode samtaleemner, men er du derimot ute etter nye venner eller lignende vil det være naturlig for deg å bli kjent med de, spør hva de liker, jobber med/studerer o.l. Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 28. november 2008 Forfatter Del Skrevet 28. november 2008 Er nå ute etter å skaffe meg venner og kontakter, og dette med å spørre om hva de holder på med osv. dør jo ut etter få min Lenke til kommentar
Gronko Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Støtter meg på det sparks sier, bare kjør samtalene på et lett spor i starten. Det kan også være lettere om du snakker med flere av gangen. Da slipper du å føle press på deg å si noe. Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 28. november 2008 Forfatter Del Skrevet 28. november 2008 Ja, og når jeg har kommet så langt så går det som oftest bra, det som er problemet er å starte alt, hva kan man si? Lenke til kommentar
TCRW Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Er nå ute etter å skaffe meg venner og kontakter, og dette med å spørre om hva de holder på med osv. dør jo ut etter få min Etter hvert blir du "varm i trøya" og du får til mer og mer. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Du kan jo si hei for starters, så kan du jo fortsette med å si noe som ikke innebærer et kompliment eller noe annet som gir henne et dårlig første inntrykk (begynner man med et kompliment, et slimete smil eller noe lignende blir man vel forstått som at man enten er full, kåt, singel eller fryktelig nervøs?). Du kan jo f.eks begynne med å spørre om hun syntes det er like vanskelig å prate med fremmede som deg. Da har du med en gang knust isen, du har vært ydmykt og fortalt henne at du syntes dette var vanskelig, men samtidig sagt at det var verdt å prøve å prate med henne til tross for dette. Lenke til kommentar
Gronko Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Jeg lurer på noe. Håndhilser dere på nye mennesker? Jeg gjør det alltid når jeg skal si navnet mitt. Ikke alltid det første jeg sier siden man kan starte å prate med folk uten at man legger merke til det, men når man skal dele navn så håndhilser jeg alltid. Lenke til kommentar
TCRW Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Jeg lurer på noe. Håndhilser dere på nye mennesker? Jeg gjør det alltid når jeg skal si navnet mitt. Ikke alltid det første jeg sier siden man kan starte å prate med folk uten at man legger merke til det, men når man skal dele navn så håndhilser jeg alltid. Jeg har ikke en rutine der jeg håndhilser på nye mennesker. Lenke til kommentar
Gronko Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Hurra jeg er merkelig. Er ikke akkurat noen bevisst rutine, mer noe som skjer automatisk. Prøvd å ikke gjøre det et par ganger, men det føles så rart og armen skytes opp med en gang. Skal man bare si navnet sitt og ikke noe mer? Lenke til kommentar
TCRW Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Hurra jeg er merkelig.Er ikke akkurat noen bevisst rutine, mer noe som skjer automatisk. Prøvd å ikke gjøre det et par ganger, men det føles så rart og armen skytes opp med en gang. Skal man bare si navnet sitt og ikke noe mer? Ja, hvorfor ikke. Det er vel nok det ville jeg tro. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Jeg pleier å gjøre det. Lenke til kommentar
Gronko Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Du pleide å si navnet ditt og ikke noe mer? Lenke til kommentar
TCRW Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Du pleide å si navnet ditt og ikke noe mer? Jeg sier navnet mitt, og så snakker vi om mer etterpå. Lenke til kommentar
Gronko Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 (endret) Til det trådstarter lurer på. En ting som jeg har merka er et veldig godt tema å prate om er ferier. De fleste har mange historier å fortelle om. Ellers så liker de fleste å prate om seg selv og hva de liker. Nå skal jeg ut og håndhilse på alle jeg ser. Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Endret 28. november 2008 av Gronko Lenke til kommentar
Maxiraze Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Japp, føler meg egentlig bare dum, med mindre jeg hopper inn i en diskusjon om felles interesser Du er ikke den eneste, har selv store problemer med det samme. Har egentlig ikke noe tips til deg heller siden jeg har samme problemet men det som de andre har sagt er gode råd. Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Dude, sjekk sjekktråden Hvis du vil bli god i noe, må du skaffe deg erfaring med det. Da blir det like normalt for deg som å klø deg på ballene. The Assumption of Glory! Jeg legger merke til at kompiser av meg har vanskelig for å snakke med fremmede fordi de er redde for å fremstå som rare, eller at fremmede personer skal bli irriterte og sånt. De antar det verste, og da blir samtalen mellom partene ganske tam, forsiktig og kjedelig av seg. Jeg opplever at folk flest er kule mennesker. Folk er hyggelige, spesielt ved sosiale sammenkomster. På fest er man i festhumør 2 ting: Drit i hva andre måtte synes om deg. Du er et selvstendig menneske, uavhengig av andres meninger. Anta at det kommer til å gå som en drøm, og det vil gå som en drøm. Ah, samtaletemaer. Hva enn måtte falle deg inn. Det du interesserer deg for. Styr samtalen istedetfor å spille ballen over til henne hele tiden. Og det viktigste, Ha det gøy! Alle liker å henge med folk som har det gøy Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Nok et konge innlegg Raijin! Kjenner den positive energien helt hit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå