brune-ha Skrevet 4. april 2003 Rapporter Del Skrevet 4. april 2003 Hvordan kan jeg finnnet ut hvilken revisjon av HK mitt jeg har? Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 4. april 2003 Rapporter Del Skrevet 4. april 2003 Hvordan kan jeg finnnet ut hvilken revisjon av HK mitt jeg har? Sjekke på hovedkortet om det står der, eventuelt om det er chip stepping du lurer på så står det på chip (nforce2). Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 4. april 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. april 2003 Hvordan kan jeg finnnet ut hvilken revisjon av HK mitt jeg har? Sjekke på hovedkortet om det står der, eventuelt om det er chip stepping du lurer på så står det på chip (nforce2). Fant det på en annen chip, har 1001.E Er det noen problemer med denne Revisjonen som er kjent? Hvem bios bør jeg velge? Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 4. april 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. april 2003 Står på Asus.com hvilken revisjon biosene er til, men ingen er til min revisjon, men bruker 1002.A Uber og den virker fint! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå