Kris Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Har du sett på nettet eller i fysiske butikkar? Har sett på nettet men også i noen butikker som er her i området. Men de fleste har bare 650kr spill. Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Hmm. Dere kan jo finne noen billige brukte spill i butikken om dere vil benytte dere av tilbudet. Xbox360 ligger rundt 100-150,- per stk. Wii rundt det samme. PS3 noe dyrere. Gjenomsnittelig iallefall som jeg har oppdaget. Du som jobber på Gamestop, tar dykk imot ein PS2-konsoll utan audio/video-kabel? Nei, vi gjer ikkje det. Ein strømkabel, orginal handkontroll, konsollen og audio/video-kabelen må vere med. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Kvar får ein kjøpt audio\video-kabel til ein billig penge skal tru? Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 (endret) Eg veit ikkje. Men eg meiner vi seljer billege audio/video-kabel med eigne GameStop-logoar. Du kan sjå om du finn dei nesten gång du svimse i butikken. EDIT: Prøva litt nynorsk for ein gång skuld. Skriveleifs ftw. Endret 30. november 2008 av Lednar Lenke til kommentar
bokfinn Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Da får jeg prøve å bytte inn C&C3:Tiberium Wars og Tom Clancys Ghost Recon Modern warfare til 360. I tillegg bytter jeg inn Assasins Creed og Heavenly Sword til PS3. Flotte julepresanger dette gitt Lenke til kommentar
Dr.Greve Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Ah, nei, glem det. Den koster faktisk 1549,-. Ble litt nysgjerrig på det så sjekket det Må ha blitt satt ned pga juletider eller noe sånt. Får oppdatere meg når jeg kommer på arbeid på mandagen. Det tilbudet gjelder bare ved kjøp av guitar + spillpakken ja. Altså, der du bytter inn to spill til valgte konsoll. Det gjelder helt ut til Desember er slutt eller så langt varebeholdningen rekker. Zeph: Jeg kan høre med de. Synes det er teit selv så. Det står at tilbudet gjelder t.o.m. 7. desember eller så langt lageret rekker under annonsen. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Regner nesten med at det kommer inn en ny sending med spill til de fleste GameStop iløpet av en ukes tid? (et spørsmål, jeg bare håper) Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Den datoen der har blitt utsatt til de tar den vekk. Når dette vil skje er usikkert. Joda, varer blir sendt hele tiden så sånn sett er ikke det noe problem. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Pokker, nå er ikke det tilbudet lenger, kjipt. De skulle jo ringe når de hadde fått det inn på lager, 1 uke siden. Vell vell blir ikke noe GH på meg. Lenke til kommentar
Maerl1d Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Er tilbudet over nå? Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) Det var vel et "tilbud så lenger vi har på lager". Dermed kan noen butikker ha gått tom, mens andre framdeles har på lager. Endret 8. desember 2008 av trykkertor Lenke til kommentar
bokfinn Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Det står i trykksaken at det varer frem til 7 Desember, ergo ferdig nå Lenke til kommentar
brrah Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Faen.. Hadde et lite håp om at jeg kunne kjøpe denne pakka når jeg kom hjem til jula.. Kan vi ha denne tråden oppe hvor vi kan poste tilbud på denne pakka i framtiden? Lenke til kommentar
Turboleif Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) Kjøpte den pakken i går (99,-) når jeg leverte inn to spill. Endret 9. desember 2008 av Turboleif Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) Pokker, nå er ikke det tilbudet lenger, kjipt. De skulle jo ringe når de hadde fått det inn på lager, 1 uke siden. Vell vell blir ikke noe GH på meg. Er tilbudet over nå? Les innlegg #48. For å si det sånn da, Det tilbudet der er blitt forlenget og sånne pakker med spill+guitar blir sendt ut som bare pokker. Jeg personlig tror neppe de kommer til å fjerne det før jul da. Men ingenting er sikkert. Endret 10. desember 2008 av Lednar Lenke til kommentar
Maerl1d Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Flott, da kjøper jeg et par sett til.. (: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå