Gå til innhold

Guitar hero WT tilbud

pycero

Anbefalte innlegg

Mic finnes over alt, men trommene trur jeg du ikke får kjøpt seperat enda.

Rock band har trommer separat men kan man bruke dem til GH WT?

Rock Band-trommene funker i GHTW ja, har spilt halvveis ut på hard nå.

Takk til trådstarter (og dere som informerte om hvilke spill de ikke tok imot) for å gjøre meg oppmerksom på dette tilbudet! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
På Xbox er alle instrumentene kompatible med hverandre.

Det er nesten så jeg vurderer å kjøpe Guitar Hero Aerosmith (348,-) kun for å få gitaren så jeg kan bruke den som bassi GH WT.

Hvor koster Aerosmith 348??? HAdde tenkt å kjøpe kun gitar men den koster jo 499. =O

Lenke til kommentar

Har så veldig lyst på hele pakka, men har ikke nok penger. Noen som veit hvor mye rabtt jeg kunne fått vist jeg hadde bytta inn Beijing 08, Stranglehold, Cod3, Halo3, og Rainbow Six Vegas 2 til 360. Og Untol Legens Brotherhood of the blade, Nfl Street 2 Unleashed(fra Usa), World Tour Soccer, Need For Speed Most wanted, og Need For Speed Carbon til psp. Regner med at jeg vill få lite rabbat, men spilla bare ligger å støver.

Lenke til kommentar

GameStop hadde tilbud om å bytte inn 4 spill og 599,- når du pre-ordered GHWT pakken. Siden GHWT er kommet ut nå gjelder ikke det tilbudet. Men husker jeg riktig i full fart er det et nytt tilbud hvor du bytter inn 2 spill(PS3, Xbox360 eller Wii) så får du komplett pakke til 1599,-. Har ikke fått satt meg inn i de nye tilbudene der enda desverre >_<

Og ja, jeg arbeider på GameStop om noen lurte.

Lenke til kommentar

Eg går nok for gitarpakken til 99 mot 2 360-spel. Tar med to PS2-konsoller og ein bunke spel og for å sjå kva eg kan få der.

Edit: Lednar: Sidan du jobbar på Gamestop, kan du få dei til å legge ut reklameavisa i full kvalitet på nettsidene? Det er jo umogeleg å lese vilkåra ved innbytte av ting og tang. Håplaus amatørgreie akkurat det der.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

Ah, nei, glem det. Den koster faktisk 1549,-. Ble litt nysgjerrig på det så sjekket det :p Må ha blitt satt ned pga juletider eller noe sånt. Får oppdatere meg når jeg kommer på arbeid på mandagen.

Det tilbudet gjelder bare ved kjøp av guitar + spillpakken ja. Altså, der du bytter inn to spill til valgte konsoll. Det gjelder helt ut til Desember er slutt eller så langt varebeholdningen rekker.

Zeph: Jeg kan høre med de. Synes det er teit selv så.

Endret av Lednar
Lenke til kommentar
Billigste jeg finner er 150. hadde vært fint hvis jeg fant noen til 50 sånn som komplett hadde før.

Har du sett på nettet eller i fysiske butikkar?

Hmm. Dere kan jo finne noen billige brukte spill i butikken om dere vil benytte dere av tilbudet. Xbox360 ligger rundt 100-150,- per stk. Wii rundt det samme. PS3 noe dyrere. Gjenomsnittelig iallefall som jeg har oppdaget.

Du som jobber på Gamestop, tar dykk imot ein PS2-konsoll utan audio/video-kabel?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...