Gå til innhold

Guitar hero WT tilbud

pycero

Anbefalte innlegg

Hei...

Jeg så på ei internett side at gamestop/ebgames hadde et tilbud...

Hvis du bytta inn 2 spill for ps3, wii eller xbox 360 fikk du guitar hero world tour til 99kr med gitar til konsollen som de 2 spilla du bytta inn var til.

Så jeg tenkte at jeg skulle bytte inn lego indiana jones og kung fu panda (fikk de med xbox'en og de intreserer meg ikke så veldig) så jeg lurte på hva dere syntes? burde jeg det? er det noen andre som har benyttet seg av tilbudet?

takker for svar :)

Endret av pycero
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg synes du skal benytte deg av det tilbudet.

De to spillene du har er jeg enig med deg. Har ikke noen interesse av dem.

Har rundet Lego Indiana Jones, men det var kjedelig hele veien.

GT WT kan jeg garrantere deg du vil ha det mye morro med.

Jeg byttet inn 4 spill og kjøpte GH WT complete band kit for 599,-

Og jeg må innrømme. Selv om trommene er gøy, så er gitaren gøyest.

Tar meg selv hele tiden i å velge gitar foran trommer.

Så jeg kan bare anbefale deg å gjøre som du har planlagt.

Jeg kan garrantere deg at med GH WT og gitaren vil du har mye mye mere moro enn med de to andre spillene til sammen.

Lenke til kommentar
Tviler på at de tar Lego Indiana Jones og Kung-fu panda som følger med X360-bundlene. Det står vel "not for resale" eller noe slikt bakpå spillet.

Jeg var på tur en gang å levere inn lego indiana jones og kung-fu panda spillet på en gamestop butikk men så fikk jeg bare 150kr for det så jeg gidda ikke, så ja de tar de tar inn de spilla

Endret av pycero
Lenke til kommentar
Tviler på at de tar Lego Indiana Jones og Kung-fu panda som følger med X360-bundlene. Det står vel "not for resale" eller noe slikt bakpå spillet.

Jeg var på tur en gang å levere inn lego indiana jones og kung-fu panda spillet på en gamestop butikk men så fikk jeg bare 150kr for det så jeg gidda ikke, så ja de tar de tar inn de spilla

Rart, en kompis av meg prøvde å levere inn GTA IV til PS3 som fulgte med i en bundle (med not for resale), og det nekta de å ta imot.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...