pycero Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 (endret) Hei... Jeg så på ei internett side at gamestop/ebgames hadde et tilbud... Hvis du bytta inn 2 spill for ps3, wii eller xbox 360 fikk du guitar hero world tour til 99kr med gitar til konsollen som de 2 spilla du bytta inn var til. Så jeg tenkte at jeg skulle bytte inn lego indiana jones og kung fu panda (fikk de med xbox'en og de intreserer meg ikke så veldig) så jeg lurte på hva dere syntes? burde jeg det? er det noen andre som har benyttet seg av tilbudet? takker for svar Endret 28. november 2008 av pycero Lenke til kommentar
MST Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Hvis du ikke har interesse av de to spillene og har lyst på GHWT så er det jo såklart et godt tilbud:).. Men er det/blir det mulig og kjøpe separate trommer? Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Jeg synes du skal benytte deg av det tilbudet. De to spillene du har er jeg enig med deg. Har ikke noen interesse av dem. Har rundet Lego Indiana Jones, men det var kjedelig hele veien. GT WT kan jeg garrantere deg du vil ha det mye morro med. Jeg byttet inn 4 spill og kjøpte GH WT complete band kit for 599,- Og jeg må innrømme. Selv om trommene er gøy, så er gitaren gøyest. Tar meg selv hele tiden i å velge gitar foran trommer. Så jeg kan bare anbefale deg å gjøre som du har planlagt. Jeg kan garrantere deg at med GH WT og gitaren vil du har mye mye mere moro enn med de to andre spillene til sammen. Lenke til kommentar
pycero Skrevet 28. november 2008 Forfatter Del Skrevet 28. november 2008 da går jeg for den men er det mulig at jeg kan bruke gitaren på rock band spillene og? Lenke til kommentar
MST Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Ja, etter hva jeg har hørt skal det være mulig på i hvertfall ps3, men trur også det skal gå på xbox 360. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 (endret) På Xbox er alle instrumentene kompatible med hverandre. Det er nesten så jeg vurderer å kjøpe Guitar Hero Aerosmith (348,-) kun for å få gitaren så jeg kan bruke den som bassi GH WT. Endret 28. november 2008 av trykkertor Lenke til kommentar
Laland Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Da skal jeg en tur til EBGames imorra! Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Fantastisk tilbud må jeg si, er det noen spill de ikke tar imot? Finner ikke annonsen på nettsia dems. Lenke til kommentar
Mr. Bridger Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Noen som har en link til det tilbudet? Fant ikke noe på EBgames.no. Kunne godt tenkt meg å byttet inn to spill mot GH:WT for 99kr. Men å reise fram og tilbake til EBgames tar et par timer så noen bomtur har jeg ikke så veldig lyst på. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Ja, det er spill de ikke tar imot. Nå husker jeg ikke hvilke, men mener alle utgaver av FIFA utenom det nyeste er ikke byttbart. Så var det noen andre standardspil som det er gått inflasjon i. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Har du virkelig sett på EBgames.no? Jeg fant det med en gang jeg :/ Lenke til kommentar
Laland Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 PGR3, Prey og Perfect Dark Zero kan ikke byttes. Lenke til kommentar
Claus3000 Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Tviler på at de tar Lego Indiana Jones og Kung-fu panda som følger med X360-bundlene. Det står vel "not for resale" eller noe slikt bakpå spillet. Tror heller ikke de tar NTSC-spill fra f.eks. videogamesplus.ca. Lenke til kommentar
Maerl1d Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Noen som kan bekrefte at de ikke tar imot Not For Resale spill? Lenke til kommentar
Mr. Bridger Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Har du virkelig sett på EBgames.no? Jeg fant det med en gang jeg :/ Fant det nå jeg også. Hvis det er noen andre her som ikke ser det så ligger tilbudet i julekatalogen øverst i høyre hjørne. Lenke til kommentar
pycero Skrevet 29. november 2008 Forfatter Del Skrevet 29. november 2008 (endret) Tviler på at de tar Lego Indiana Jones og Kung-fu panda som følger med X360-bundlene. Det står vel "not for resale" eller noe slikt bakpå spillet. Jeg var på tur en gang å levere inn lego indiana jones og kung-fu panda spillet på en gamestop butikk men så fikk jeg bare 150kr for det så jeg gidda ikke, så ja de tar de tar inn de spilla Endret 29. november 2008 av pycero Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Tviler på at de tar Lego Indiana Jones og Kung-fu panda som følger med X360-bundlene. Det står vel "not for resale" eller noe slikt bakpå spillet. Jeg var på tur en gang å levere inn lego indiana jones og kung-fu panda spillet på en gamestop butikk men så fikk jeg bare 150kr for det så jeg gidda ikke, så ja de tar de tar inn de spilla Rart, en kompis av meg prøvde å levere inn GTA IV til PS3 som fulgte med i en bundle (med not for resale), og det nekta de å ta imot. Lenke til kommentar
MST Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Men er det mulig og kjøpe trommer og mic i tilleg hvis man skulle gå for dette tilbudet? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Mic finnes over alt, men trommene trur jeg du ikke får kjøpt seperat enda. Lenke til kommentar
pycero Skrevet 29. november 2008 Forfatter Del Skrevet 29. november 2008 Mic finnes over alt, men trommene trur jeg du ikke får kjøpt seperat enda. Rock band har trommer separat men kan man bruke dem til GH WT? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå