Sovesofa Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Heisann.. fant ut at vi hadde en get box som vi ikke brukte så tenkte jeg skulle sette den på rommet mitt isteden. men jeg finner ikke ut hvor get-kanalen er plassert hvis dere skjønner hva jeg mener.. regner med at den er på en egen kanal så når jeg kommer til denne kanalen så må jeg bruke tuner-fjernkontrollen.. noen som vet hvordan jeg finner denne kanalen eller om det er sånn det funker i det hele tatt ? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Hopp til TVens "AV/UT/Diverse"-kanal, så bruker du GET-boksen til kanalvalg. Kan og være kanal 0 på enkelte TVer. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 28. november 2008 Forfatter Del Skrevet 28. november 2008 har prøvd dette, både AV og 0, men ingen ting funker takk for kjapt svar forresten rakk jo så vidt poste Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Greit med litt hastighet på svarene Du er sikker på at boksen fungerer som den skal, og at den er koblet til riktig? Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 28. november 2008 Forfatter Del Skrevet 28. november 2008 jeg tror det, har ikke sånn HD-boks, men digital? sånn sølvgrå ihvertfall. den skal funke, kort og alt er i og har fungert før har en lang antennekabel som jeg har i veggfestet, så har jeg koblet denne antenne kabelen i "antenne inn" og brukt kabelen som var fra get boksen i "loop out" og festet denne i antenne festet på tv`en, antar dette er riktig? har ikke så altfor mye peil på dette hehe Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 28. november 2008 Forfatter Del Skrevet 28. november 2008 haha, fant ut at jeg hadde glemt å koble til scart kabelen da var alt vel, men bare nrk og lokal tv funker, så får ringe get kundeservice.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå