Gjest Juliane Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Jeg har nettopp flyttet inn hos kjæresten min,vi hadde et veldig fint forhold helt til jeg flyttet inn.Det som er problemet er sønnen hans på 9 år som er en smule bortskjemt.Han tåler ikke at jeg og faren hans kysser,tar på hverandre eller sover i samme seng!Når vi har lagt oss så kommer han inn og legger seg i midten hver natt.Kjæresten min synes det er greit fordi det er hans sønn,men jeg synes ikke det.Har sagt ifra,men faren hans mener han trenger trygghetsfølelse.På natta ligger han urolig,han ligger i alle mulige stillinger og det går alltid utover meg.Midt på natta en natt,når jeg lå på magen,så la han seg med ansiktet på føttene mine og brukte de som hodepute,mens han hadde føttene sine på meg.Jeg dyttet de vekk,men han la de på meg igjen.Jeg og mannen min hadde bestemt en kveld at vi skulle ligge alene,og "kose" oss seksuelt for en gangs skyld.Jeg tok på meg stay-ups for å gjøre det romantisk,men vi rakk ikke ha sex engang før han kom inn og la seg i midten.Da ble jeg pottesur,men sa ingenting.Jeg gadd ikke ikke ta av meg strømpene og la meg til å sove.Men på natta våknet jeg av at han kysset og slikket meg på magen.Det var utrolig ekkelt!Jeg fikk ham bort,men det var ikke enkelt.Han kan også våkne på natta og legge hodet sitt mellom beina mine og bruke underlivet mitt som hodepute,utrolig ekkelt og fælt.Men han bare later som han sover,så han blir alltis unnskyldt av faren.Det som fikk begeret til å renne over var at han stakk fingeren sin i rompa mi mens jeg sov på magen(inn i selve rompehullet)!!Jeg våknet i en rasende fart og det som skjedde var at jeg klappet til ham på hånden med håndflaten.Jeg ble så utrolig rasende!det ble jo til at det var jeg som var sjalu på sønnen,og at jeg hadde innbilt meg at det hadde skjedd!Lurer på om jeg må flytte ut?Orker snart ikke mer..Er det noen forslag hva som kan gjøres med sønnen for at han skal bli bedre og respektere meg? Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Har ikkje dette vore oppe før? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Det er flere ting du må være klar over her: 1. Du er voksen(?), det er her snakk om en unge. 2. Hvis faren ikke har vett til å disiplinere sønnen sin så kommer dette alltid til å være et problem. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Jeg syns det er ganske sykt at faren hans syns det er greit at sønnen hans gjør slikt med deg Lenke til kommentar
theboss22 Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 flytt ut da vell. meeeeeeen det virker som at du ikke er voksen nok eller klar nok til å gå inn i et forhold med en mann som har barn. Sønnen blir sjalu og mener at det er mammaen som skal sove i den sengen. men så ligger jo du der.. kanskje han ikke helt forstår det.. prøv å ta en liten prat med han. finn på noe med han på egenhånd uten faren.. gjør noe som kanskje hans syns er morsomt. Det letter nok litt på forholdet mellom deg og stesønnen.. Er vell verdt forsøket.. Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Hvis ikke faren tar tak i dette her, er det bare å droppe hele forholdet. Virker ikke som om han respekterer deg i det hele tatt! Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Må si meg enig med at faren burde ha mere kontroll over sønnen sin og hvis han ikke gjør noe tidli i forholdet så kan jeg ikke se for meg at ting vil vare så lenge. Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Han har lyst på deg. :E Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Har ikkje dette vore oppe før? jo? Lenke til kommentar
plastkniv Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Man legger seg ikke i foreldrenes seng når man er 9 år gammel. Det du må gjøre er å få samboeren din til å forstå hvor forstyrrende det er for deg, ta en skikkelig alvorsprat med ham. Om han ikke forstår kan du bare tenke hva i helvete du gjør i hans hus. Lenke til kommentar
Pigeon Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Herregud" sett han på plass! Barn er akkurat som bikkjer. De trenger en leder (som i dette tilfellet er kjæresten din) og en gruppe. Når en ny hund (deg) kommer inn i flokken vil han gjøre alt han kan for å sparke deg ut. Så det du må gjøre er å ta igjen. Du er høyere opp på rangstigen!!! Dette er en liste på hva du kan gjøre (min stemor gjorde dette og vi er gode venner nå! ) - Gjem favoritt lekene/spillene hans. - Si at han er barnslig som holder på sånn. - Si at han ikke er noe særlig til gutt/mann som ikke er hyggelig mot damer. - Snakk med kjæresten din om alle de syke tingene gutten gjør, og får han til å forstå at dette er SYK oppførsel - Skaff deg LÅS på soveromsdøra, sånn at han ikke kommer seg inn! TA IGJEN MED HAN! han fortjener å lide like mye som du gjør. Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Vis ham denne tråden, så kanskje han forstår!! Lenke til kommentar
Pigeon Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Det som fikk begeret til å renne over var at han stakk fingeren sin i rompa mi mens jeg sov på magen(inn i selve rompehullet)!! jeg hadde tatt han med til veterinæren og fått han kastrert! Denne gutten er jo TYDELIGVIS mentalt ustabil! Lenke til kommentar
TCRW Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 For det første så er det litt rart at en person på ni år må ligge i samme seng som faren. Og for det andre så virker det ikke som om kjæresten din respekterer deg helt. Fortsetter dette, så tviler jeg på at det er noe å bygge videre på. Lenke til kommentar
Pigeon Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Juliane, barn er utspekulerte og dette burde typen din vite! Hverken han eller (psycho)gutten har respekt for deg. Kjæresten din SKAL alltid høre på deg når det gjelder saker som det her. Voksne blir meget sjeldent sjalu på barn, men barn blir sjalu hele tiden. Og de må dresseres til å oppføre seg normalt. Hvis kjæresten din respekterer deg så kaster han ut gutten av sengen deres! - LÅS PÅ SOVEROMSDØREN! - Gutter på 9 sover i sin EGEN seng! Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Trådstarter: Det er faktisk ikke sønnen som er problemet her, det er kjæresten din som er hovedproblemet. 1. Barneoppdragelse er noe en må legge hjerte og skjel i, og er han av en slik oppfattning at "det ordner seg selv" så blir resultatet akkurat som du opplever nå. Du lider fordi faren ikke tar sønnens oppdragelse på alvor, og det blir ikke å bli bedre før han tar tak i saken og setter hardt mot hardt. Men blir han å gjøre det? 2. En annen ting er hvordan du ble introdusert på, sønnen har liksom ikke fått være med på prosessen og har plutselig fått en "fremmed" i huset som skal ta faren ifra ham. Det må en glidende overgang til hvist det skal fungere, en gradvis introduksjon ville gjort ting mye letter for sønnen hans å bli kjent med deg og bli trygg. Ta en skikkelig alvorsprat med kjæresten om disse tingene og si nøyaktig hva du mener om det (på en minnelig måte) du må få han til å forstå at han er problemet, for det er han som må ta tak i dette før det er for sent, greier han ikke å forstå dette så blir ting å gå fra dårlig til værre. Lenke til kommentar
zennox Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 LOL! Vet ikke om dere har sett The Big Bang Theory, men faren heter ikke tilfeldigvis Wolowitz til etternavn? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå