tommynes Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Hverken det høyre nærlyset eller blinklysa mine virker. Ingen pærer eller sikringer har gått. Hva bør jeg gjøre? Bilen er en Toyota carina 2 91 modell Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Sjekke kontakta til lampa? Lenke til kommentar
tommynes Skrevet 3. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2008 Nå funker blinklysa på grunn av at jeg skifta blinnklysrele. Men det høyre nærlyset funker forstsatt ikke men det gjør høyre fjernlys. Kan det være et annet rele som er dårlig? Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Nå funker blinklysa på grunn av at jeg skifta blinnklysrele. Men det høyre nærlyset funker forstsatt ikke men det gjør høyre fjernlys. Kan det være et annet rele som er dårlig? Prøvd å bytta pære? Eller evnt. sjekka tilkoblinga til sokkelen? Lenke til kommentar
tommynes Skrevet 5. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2008 Problemt er fiksa Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Problemt er fiksa Hva var problemet da? Lenke til kommentar
tommynes Skrevet 6. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2008 Problemt er fiksa Hva var problemet da? En kobling ved releene under dashboardet satt løst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå