Agrostar Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Da var eg igang med min første vannavkjølde data. Blir spennande å sjå korleis det her går. Hardware blir antakeleg sånn. Dette bygget kjem til å ta lang tid Er vel kanskje ferdig til våren våren 09. Er mest for å få ny data og å ha noko å gjere på. Dette blir den første datan eg bygger ifra grunnen av så det blir litt spennande Kommentarar og forslag tas gjerne imot i kommentartråden. Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 1. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2008 Kom deler idag Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 5. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2008 Demonterte kortet idag, skal fjerne thermal pads og pasta og montere vassblokka i morgo tenkte eg. Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 6. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2008 Da har me reingjort kortet for gammal pasta og slengt på ny. Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 6. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2008 Blei kanskje litt vela mykje pasta så eg tok av noko. Du ser og kvar thermal padsa er. Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 7. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2008 Monterte korta på blokka idag og tok ifra kvarandre igjen. Trur det var bra at eg gjorde, de får bedømme bilda sjøl. Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 18. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2008 Hmm, bigtower er jaggu big. Måtte heve bordet 2cm for å få kabinettet under :!: Gamle datan Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 1. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2009 (endret) DA var det på tide med ein update! Har dreve å lakka kabinettet, det tok ekstra lang tid da eg gjekk tom for lakk. Men eg fekk det no til, på eit vis. Hmm, det her skal vere psu og 3stk 92mm og 2stk 120mm vifter. Pratar me luft? Jepp Slo litt på stortromma når det gjaldt psu, gjekk for 850 tilslutt Fulgte med litt gitt ***** for ein ****** straumkabel! Den her kan og vil eg ikkje gløyme igjen eller miste! Er jo spesial så det er kun sånn som passar, ikkje vanlege. Edit: Ventar på deler ifra Wheelman. Det har tatt lang tid både på grunn av tull med det han skulle bestille for meg, med å sende det til meg, og fordi at posten har rota til så pakken er i huttiheiti ein plass. Endret 2. mars 2009 av Stressis Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 28. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2009 (endret) ENDELEG kom det pakke ifra wheelman. Var kun ein minus, han sendte ikkje alt eg skulle ha og alt som fulgte med hk... Drit lei no altso. HK med ram installert Radiatoren CPU blokk, diverse nipplar som eg kun kan bruke 2 av og slangeklemmer. Så til ting eg har handla sjøl Tastaturet som eg var å kjøpte hin dagen Intel Core2Quad 9300 som kom for ei stund sia. Til hk så sende han ikkje med dette: Han sendte heller ikkje med 3 vifter som eg skal ha på radiator. Og ein overgang til Eheimpumpa ifra 1/8-1/4 var heller ikkje med. Du har til å ordne opp! Endret 24. april 2009 av Agrostar Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 20. april 2009 Forfatter Del Skrevet 20. april 2009 Da har eg endeleg fått kappa ut hol i taket gitt: Opptegning Så har eg ordna meg med svarte umbrakoskruar ifra Modzona Minner om kommentartråden. Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 24. april 2009 Forfatter Del Skrevet 24. april 2009 Da var forhåpentleg alt i boks, Wheelman reiser på posten i kveld og får sendt det eg manglar, microplex har ein liten bestilling ifra meg og Modzona sender skruane snart. Be aware Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 2. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2009 Da var det komme pakke ifra wheelman, og kva finn ein? Jo, hurtigkoblingar for pins på hk, vifte for kjøling av hk, lcd poster for feilmeldingar og 3 120mm vifter for radiator. Var berre to detaljar ved dei viftene, yter mindre enn det eg har betalt for og utan sleeving. Ikkje fann eg overgangen til utsia på vasspumpa heller. Men men, skal vel ikkje klage etter eit halvt år... Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 2. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2009 Da ha me fått gjort litt idag og Montert cpu og hatt på ein dert kjølepasta Utjamna På med blokk Da var nipplar og ekstra vifte komne på 3 vifter på sida er og montert Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 7. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2009 Da var hk montert So far so good, trur eg. Må handle batteri til hk og, det finnst berre ein type som passar eller? Svar på mitt spørsmål og spørsmål eller kommentarar du har kan skrivast i kommentartråden. Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 9. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2009 Stappa i skjermkortet idag og begynte å fundere på kor eg skal plassere pumpa. Treng absolutt gode forslag! Trur eg likar den første best. Så treng eg hjelp til korleis eg skal føre vatnet. Tenkte på pumpe-radiator-cpu-hk-gpu-tank da det er enklast. Men det vil bli nokon stygge svingar ifra cpu til hk og hk til gpu så treng nok 45 graders nipplar. Skriv alt du vil her! Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 10. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2009 (endret) Har gjort eindel kabling: Pumpa står på gummiputer Blei til å plassere pumpa slik da den kresja i katoden hin vegen. Attention, attention... Om nokon har 90 eller 45 graders bendar som anten er 1/4 gjenger i begge endar eller 1/4 gjenge i eine og 3/8 nippel i andre så sei ifra! Betalar halvvegs godt om nokon har! Endret 10. mai 2009 av Agrostar Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 24. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2009 Da var radiatoren,viftene og toppen festa ilag med sånne flotte umbrakoskruar ifra Modzona Monterte på kabinettet og. Har fortsatt bruk for bendar! Sei ifra om du har! Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2009 Etter mykje om og men, fylling av 18 år med derpåfølgande nettbank fekk eg endeleg tak i bendar Så har dreve å putla litt på den siste veka og idag skjedde det ting faktisk. Og etter å ha dreve på ei stund med å fylle opp systemet med vatn, lufting og lekasjetetting ( var ei slangeklemme som ikkje var skikkeleg tiltrekt og ein nippel som ikkje var skikkeleg tiltrekt) vart det trykking av power knappen. Og jaggu! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå