jpj Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Er på jakt etter en liten mp3 spiller som jeg skal bruke som walkeman. Har lest noen tester, men er litt usikker på hvilken modell jeg skal gå for. Jeg synnes det høres litt sturslig ut med 128MB. Er det noen som har noen anbefalinger???? Tenkte en prislapp på ca 2000,- Bruker vennlighet, lyd og størrelse betyr endel. Håper noen kan hjelpe meg. :o Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Anbefaler Ipod på det varmeste! Litt dyrt men så er det jo 5-10-20gb plass :smile: Lenke til kommentar
jpj Skrevet 7. april 2003 Forfatter Del Skrevet 7. april 2003 Noen som har noen tips i 2000,- klassen????? Lenke til kommentar
paroa Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 grundig mpaxx er jo bra men ikke akkurat over 1gb heller da... viss du vil ha en mp3-spiller over 1gb så kan du prøve panasonic, de har minne kort over 6gb++ Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 iPod 5GB koster jo 2998, så det er vel i 2000-klassen. Gå opp en tussing, til 10GB og du har den beste du mp3-spilleren du får tak i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå