Richard91 Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 når jeg prøver og kjøre Kampen om Midgard så kommer det opp at DEP(Data Execution Prevention)blokkerer programmet. først prøvde jeg og legge spillet til i unntakslista,så søkte jeg litt på nettet og fant ut hvordan man skrur av hele programmet, selv når jeg har skrudd av DEP så får jeg opp at DEP blokkerer spillet når jeg prøver og starte det, har også prøvd å skru av UAC uten hell. noen som vet hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 *Kjør som admin *Kompitablitets modus *Ringe kundestøtte(yeah right!) *Slette noen register filer *Manuelt slette litt av windows filer(anbefales ikke!) *Gjøre tilfeldige ting for å prøve å fikse det Lenke til kommentar
Richard91 Skrevet 10. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2008 *Kjør som admin*Kompitablitets modus *Ringe kundestøtte(yeah right!) *Slette noen register filer *Manuelt slette litt av windows filer(anbefales ikke!) *Gjøre tilfeldige ting for å prøve å fikse det har igrunnen prøvd alt sammen her då, utenom å ringe kundeservice, for jeg tviler på at de kan hjelpe meg med det her, å slette noen windows filer tørr jeg ikkje å prøve meg på. men har jo gjort ganske mye annet som ikkje har noe med spillet eller DEP å gjøre i det hele tatt... syns bare det er jævlig mongo at et deaktivert program fortsatt blokkerer... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå