Duqe Skrevet 9. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2008 Fikk nå av jobben å bestille en Logitech Wave, blir spennende om den oppfyller forventningene. Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 10. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2008 Det ble et Illuminated til privat bruk og wave til jobb, da trenger jeg ikke flere julepresanger Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Gratulerer med valget Håper wave tastaturet er like bra for deg som det er for meg. greit med et behagelig og mykt tastatur når du skal skrive på det i kanskje 7-8 timer om dagen, når du spiller så trenger du kanskje helt andre ting på tastaturet . God jul Mvh donnieakalefty Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Logitech Dinovo er det beste til å skrive på. Har den beste utgaven, men ga det opp ettersom det ikke var noe tess til å spille med. Drev og byttet mellom det og mitt gamle alt ettersom jeg skulle surfe eller spille, en periode, men til slutt gadd jeg ikke mer. Gikk tilbake til det gamle en stund, og så kjøpte jeg meg Razer Lycosa. Veldig behagelig å skrive med, og funker også til spill. Det eneste kjipe er at det har altfor få funksjoner og at den skinnende overflaten er umulig å holde ren. Altså rammen rundt. Lukter litt på logitech G11 så vi får se. Heller brukervennlighet kontra gode knapper. Er greit nok med litt oldschool om det har masse funksjoner. Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 15. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2008 Det ble ingen Illuminated på meg, mshop hadde det visst ikke på lager allikevel. Men fikk nå nylig logitech wave og liker veldig godt å skrive med den. Ulempene er at caps locken ikke lyser, noe som gjør jobben vanskelig da jeg oppretter passord på jobb og kan ikke se om det er små eller store bokstaver. Caps-lock, shift og tabulator bommer jeg ofte på da de er mindre enn det jeg er vant til. Klarte heller ikke å programmere hurtigtastene da tastatur fanen i set point ikke vil dukke opp. Har nå installert programmet til tastaturet flere med restart av pcen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Det beste tastaturet jeg har prøvd noen gang er Logitech Illuminated. Jeg sitter og skriver på det nå og det er rett og slett helt fantastisk. Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 26. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2008 Det beste tastaturet jeg har prøvd noen gang er Logitech Illuminated. Jeg sitter og skriver på det nå og det er rett og slett helt fantastisk. Maa nok desverre vente en god stund for min Illumnitated for det er paa lager. Men hva av tastaturert har du tidligere provd? Og hva likte du best med tastaturet? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Logitech DiNovo Edge eier. 2 måneders batteritid er ikke noe å se ned på heller. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Men hva av tastaturert har du tidligere provd?Og hva likte du best med tastaturet? Det beste jeg tidligere har prøvd, var det forgje keyboardet mitt fra Keytronic. Det jeg likte med tastaturet var den tradisjonelle layouten og god respons i tastene. Derfor er det litt uvant med Illuminated sine flate taster og moderne look. Ikke i negativ forstand, bare uvant. Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2009 Endelig er illuminated inn i huset. Faktisk så er jeg veldig fornøyd med det meste. Den har en fin design, knappene har veldig god respons og i passe størrelse. Lyset er også veldig behagelig med 3 lysstyrker. For min del så er den perfekt og kan faktisk ikke finne noen ulemper med den. Tilbake til Logitech Wave så har jeg brukt den i ca 1mnd og konklusjonen er at jeg er meget skuffet over en del ting, bueformen er ikke like behagelig som natural tastaurene til microsoft i tillegg så irriterer det meg veldig at det er ingen varsellampe for capslock, slikt at jeg ikke kan se om det er små eller store bokstaver når jeg taster inn passord. Men enig med mange at den har gode taster. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Velkommen til "Illuminated-gjengen"! Det er litt uvant i begynnelsen, men det går seg til etterhvert. Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2009 Velkommen til "Illuminated-gjengen"! Det er litt uvant i begynnelsen, men det går seg til etterhvert. Hadde faktisk ingen ubehager til å begynne med, førsteinntrykket var på en måte at tastene smeltet i fingrene mine. Håndstøtten var også overrasket behagelig som resulterte med at jeg fjernet vekk den gamle håndleddstøtten. Lenke til kommentar
KapteinKos Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Det er for meg et tastatur som går i særklasse innen konfort på tastatur siden. Og det må være Locitech G15. Dette med en kombinasjon med ROCCAT kone er en anbefaling Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Lurer på enten Razer Lycosa eller MS Sidewinder X6. Erfaringer? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Jeg vil nevne Logitech Ultra X. Bruker det på jobben og det er utrolig behagelig å skrive på. "Flate" taster med kort vandring. Jeg ser mange klager på at tastaturret blir litt skranglete etter lang tids bruk, men det har enda ikke gått istykker for meg. Er forsåvidt enig i at det er behaglig å skrive på, men jeg er også enig med de som klager over kvaliteten, har hatt to, og etter få måneder begynner knapper å fuske (dvs de trenger mer enn vanlig hardt nedtrykk for å registrere), det samme gjelder mist ogama. Dere som er fan av illuminated, har dere hatt tastaturet lenge og/eller opplevd tilsvarende problemer? AtW Lenke til kommentar
jihn Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Sorry vil ikke kapre tråden her, men ser at noen av dere som svarte her har "Logitech Illuminated", hvordan er responsen på backspace knappen? Jeg henta mitt på posten i går og har lagt merke til at backspace knappen er litt dårlig. Ikke alltid den registrerer tastetrykk. Må bruke mere kraft på den enn de andre knappene for å være sikker på at det blir registrert. Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 31. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2009 (endret) Sorry vil ikke kapre tråden her, men ser at noen av dere som svarte her har "Logitech Illuminated", hvordan er responsen på backspace knappen? Jeg henta mitt på posten i går og har lagt merke til at backspace knappen er litt dårlig. Ikke alltid den registrerer tastetrykk. Må bruke mere kraft på den enn de andre knappene for å være sikker på at det blir registrert. Her fungerer den utmerket. Edit: Backspacen er lik god som de andre knappene. Endret 31. januar 2009 av Duqe Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 14. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2009 Vet ikke hvordan det er med dere men spacen til mitt illumanited begynner å bli knirkete. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Den virker perfekt her. Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 20. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2009 Knitringen på spacen gikk plutselig vekk av seg selv, men med eller uten knitring så er dette det beste tastaturet jeg har skrevet på, i tillegg så er det behagelig å sitte i mørket å spille med lys på tastaturet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå