Duqe Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 (endret) Er selv på jakt etter det mest behagelige tastaturet å skrive med, så lurer hva er det det beste du har prøvd av tastaturer til nå? For min del så var Apple's tastatur ganske behagelig å skrive med, men den var ikke helt kompatibelt med pc. Enter knappen var for liten og @ fungerte ikke. Endret 28. november 2008 av Duqe Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 (endret) Det mest herlige tastaturet jeg har prøvd og har nå er nok logitech wawe, det er fantastisk og skrive mye på. Har det på jobben og bruker det hele tiden, og det er veldig ergonomisk og passer godt i henda med store fine taster. Designe på tastaturet og tastene ser kanskje litt rart ut men det er utrolig deilig og bruke over lengre perioder. Du har 3 forskjellige versjoner av dette tastaturet. Forskjellen er at Pro versjonen har en annen datamus, det følger med batterier til tastatur og data musen, du har også en modell med bare tastatur. Logitech Cordless Desktop Wave PRO med mus Logitech Cordless Wave Desktop med mus Logitech Cordless Wave Desktop bare tastatur Jeg har Logitech Cordless Wave Desktop med mus og veldig fornøyd med den eneste jeg har og utsette er at datamusen er litt liten og vis jeg hadde vist dette så hadde jeg bestilt pro modellen. Mvh donnieakalefty Endret 28. november 2008 av Slettet-wtZtqAvs Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 28. november 2008 Forfatter Del Skrevet 28. november 2008 Nå står valget mellom: Logitech wave og Logitech Illuminated. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Billig tastatur ifra Clas Ohlson Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Jeg vil nevne Logitech Ultra X. Bruker det på jobben og det er utrolig behagelig å skrive på. "Flate" taster med kort vandring. Jeg ser mange klager på at tastaturret blir litt skranglete etter lang tids bruk, men det har enda ikke gått istykker for meg. Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Okei okei... Velg steelseries 6G eller 7G.. definitivt det beste tastaturet jeg har hatt og vil noen gang ha.. Sinnsykt deilig å skrive på og det er raskt ;D Kanskje ikke det beste visst man skal skrive MYE men det er perfekt til gaming Choose steelseries Lenke til kommentar
Tommelom Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Jeg hiver meg på at Logitech Wave er deilig å skrive på. Jeg brukte Microsoft Natural Keyboard som jeg kjøpte rundt 1998 helt nå nylig. Fant ingen verdige arvtakere. Jeg klarte så å velte et glass saft i det og da sa det takk for seg. Heldigvis hadde Wave akkurat kommet på markedet. Det er ikke like godt (for svak bøy horisontalt), men en verdig arvtaker. Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 29. november 2008 Forfatter Del Skrevet 29. november 2008 Ok, nå står det mellom Logitech Illumnated og Logitech Wave, hvilket er mest anbefalt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Vis du skal skrive på tastaturet så er wave og anbefale. Veldig behagelig, bruker det gjennom hele arbeids dagen og hendene føles like fine som når jeg stod opp. på andre tastaturer har jeg opplevd at jeg ble "ekkel" i hendene etter og ha skrevet mye. Du blir fort vant til det litt annerledes designe på tastaturet, men når du er blitt vant til det tok meg 5 min så er det utrolig deilig. Mvh donnieakalefty Lenke til kommentar
oizann Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Logitech MX5500 er heller ikke noe dårlig valg,jeg valgte det fremfor Wave Lenke til kommentar
Nuntun Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Razer Lycosa Ingen over, ingen ved siden! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Tastaturet som er på Lenovo T60. Utrolig godt å skrive på og fingrene flyter nærmest over. Burde vel kanskje gå til anskaffelse av noe skikkelig tastatur på stasjonær-pcn. men men. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 IBM Model M. Ingenting som kan måle seg med de mer. Gjelder å hamstre mens man kan. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Finnes det noen nye versioner av det, eller er det kun de gamle versionene uten f.eks. windows knapp? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Okei okei... Velg steelseries 6G eller 7G.. definitivt det beste tastaturet jeg har hatt og vil noen gang ha.. Sinnsykt deilig å skrive på og det er raskt ;D Kanskje ikke det beste visst man skal skrive MYE men det er perfekt til gaming Choose steelseries Agree. Har selv 6G og jeg bare digger det, og jeg gamer ikke mye lenger. Kun skriving for min del men det er det beste jeg har prøvd ihvertfall Men som man ser så er det ganske mye opp til hver og en hva man liker. Lenke til kommentar
phax Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 For min del så var Apple's tastatur ganske behagelig å skrive med, men den var ikke helt kompatibelt med pc. Enter knappen var for liten og @ fungerte ikke. Ok, nå står det mellom Logitech Illumnated og Logitech Wave, hvilket er mest anbefalt? Hvis du likte Apple sitt tastatur så burde du velge ett med flate taster, altså ikke Logitech Wave. Det er jo den totale motsetning til Apple. Personlig liker jeg flate taster best, krever mye mindre energi å skrive når man knapt trenger å trykke knappene inn, og jeg takler bare ikke slike "ergonomisk korrekte" tastaturer som er bøyd og buete. Stor, stygg og klumpete er de jo også. Har ultra-x selv hjemme og veldig fornøyd med det. Illuminated er sikkert ganske likte så jeg stemmer på det. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Enig med deg. Liker ikke sånn buede tastaturer, eller musematter med armstøtte osv. Helt clean flatt tastatur er best Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Finnes det noen nye versioner av det, eller er det kun de gamle versionene uten f.eks. windows knapp? http://pckeyboards.stores.yahoo.net/customizer.html De kjøpte designet/teknologien til buckling spring, men er dessverre grisedyrt. Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 3. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) Logitech DiNivo. Tror ikke jeg kan gå for trådløs, kan ikke fordra å måtte bytte batteri midt i arbeid/spill. Razer LycosaIngen over, ingen ved siden! Har tenkt på den, men skriften på tastene er veldig vanskelig å fange da fargen nesten er kamuflert med tastaturet og da må lyset være på hele tiden. For min del så var Apple's tastatur ganske behagelig å skrive med, men den var ikke helt kompatibelt med pc. Enter knappen var for liten og @ fungerte ikke. Ok, nå står det mellom Logitech Illumnated og Logitech Wave, hvilket er mest anbefalt? Hvis du likte Apple sitt tastatur så burde du velge ett med flate taster, altså ikke Logitech Wave. Det er jo den totale motsetning til Apple. Personlig liker jeg flate taster best, krever mye mindre energi å skrive når man knapt trenger å trykke knappene inn, og jeg takler bare ikke slike "ergonomisk korrekte" tastaturer som er bøyd og buete. Stor, stygg og klumpete er de jo også. Har ultra-x selv hjemme og veldig fornøyd med det. Illuminated er sikkert ganske likte så jeg stemmer på det. Tror at jeg kommer til å gå for rådet til PHAX og satser på Illuminated. Endret 3. desember 2008 av Duqe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå