Serox Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Er det noen som vet om det går an å flashe denne spilleren slik at den blir sone fri? Hvis ja, hvordan og hvor. Takker for all hjelpen, hvis jeg får det. Mvh Serox Lenke til kommentar
hwl Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Er det noen som vet om det går an å flashe denne spilleren slik at den blir sone fri?Hvis ja, hvordan og hvor. Takker for all hjelpen, hvis jeg får det. Mvh Serox Ta en titt på denne siden hvor det finnes firmware til å gjøre din spiller sonefri url:http://forum.rpc1.org/dl_firmware.php?cate...3&manufactor=31 Lenke til kommentar
Serox Skrevet 6. april 2003 Forfatter Del Skrevet 6. april 2003 Lurte bare på hvordan kan jeg finne ut av hvilken av disse jeg skal bruke? Patched 1016 RPC-1 (ONLY for drives with 10xx firmware) RevA Patched 1011 RPC-1 (ONLY for drives with 10xx firmware) RevB - X006 RPC-1 also available too if you have problems with X011 Patched 1115 RPC-1 (ONLY for drives with 11xx firmware) Patched 1715 RPC-1 (ONLY for drives with 17xx firmware) RevA Patched 1711 RPC-1 (ONLY for drives with 17xx firmware) RevB Patched XF16 RPC-1 (ONLY for drives with 1Fxx firmware) Patched XN16 RPC-1 (ONLY for drives with 1Nxx firmware) Patched 1314 RPC-1 (ONLY for drives with 13xx firmware) Patched X913 RPC-1 (ONLY for drives with 19xx firmware) Vet ikke hvilken patche jeg har eller må bruke. Dette var forresten en kjempe bra side.Takk HWL Lenke til kommentar
Qwem Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 se under utilities på den sida som det ble linka til der. Der er det en del programmer som du kan bruke for å se hvilken firmware versjon du har. Evt nero driveinfo (tror det er det det heter), er kjempefint til dette. Siden du har en cd-brenner der, antar jeg at du har brenneprogram. Har du nero inne, så ligger det verktøy til dette med i pakken. Lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå