mendooze Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Trenger hjelp med å få en side opp på nett og få det til å funke Registrererte meg på hom.no men kommer meg ikke inn på ftp. Orket ikke å vente så jeg gerigstrerte meg på geocities der jeg fikk lastet opp siden, men det er bare førstesiden som funker.Hvis man klikker på menyen til venstre med linker til resten av sidenen mine så kommer det feilmelding om at den ikke finnes.Har registrert meg på nesten hver eneste webtjeneste på nettet men ingenting hjelper.Desperat!!!!! Har til og med registrert på start.no men er ikke så hypp på å bruke den siden min andre side er registrert der og den funker omtrent ikke i det hele tatt. Forslag til hva som kan gjøres?????? Lenke til kommentar
smetho Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Hvis man klikker på menyen til venstre med linker til resten av sidenen mine så kommer det feilmelding om at den ikke finnes. Du liker ikke til en side på din egen maskin da? :wink: Pleier å være den vanligste nybegynner-feilen. Bruk relative adresser!! Og du må selvsagt legge opp ALLE sidene, bildene osv (om du ikke allerede har gjort det) Lenke til kommentar
mendooze Skrevet 11. april 2003 Forfatter Del Skrevet 11. april 2003 Okei,jeg har lagt sida opp på start .no og hvis jeg har en side på ftpserveren som jeg vil at urlen skal peke til hvordan skal så denne være? Det funker ikke hvis jeg lar linken peke direkte til filen på ftpserveren. Lenke til kommentar
vegge Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 Gir du oss adressen til websiden din da? Blir litt enklere å hjelpe deg med linkene da. Ellers har jeg også en del kontoer på start.no (home.no.net/brukernavn) de fungerer ypperlig. Laster alt enkelt opp via ftp.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå