sinnadyr Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Har en stasjonær som har problemer med å koble til trådløsnettet, står bare "Venter på nettverket..." Derfor lurer jeg på om jeg kan koble til laptopen min via kabel mot en trådløs router som deretter stasjonæren kan koble opp i mot. Er ikke særlig flink på oppsettet av deling av internett osv, men må vel gå kabel fra laptop og inn på WAN-porten til routeren? Lenke til kommentar
FreBe Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Har en stasjonær som har problemer med å koble til trådløsnettet, står bare "Venter på nettverket..." Derfor lurer jeg på om jeg kan koble til laptopen min via kabel mot en trådløs router som deretter stasjonæren kan koble opp i mot. Er ikke særlig flink på oppsettet av deling av internett osv, men må vel gå kabel fra laptop og inn på WAN-porten til routeren? Hvis du aktiverer en tjeneste på laptopen som heter ICS (Internet Connection Sharing), så tror jeg det skal fungere. Da tror jeg det skal dukke opp et nytt trådløst nettverk på den stasjonære maskinen din. Lenke til kommentar
sinnadyr Skrevet 13. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2008 Da mister laptopen den trådløse forbindelsen :\ Lenke til kommentar
FreBe Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Da mister laptopen den trådløse forbindelsen :\ Da har ikke jeg flere forslag... Prøv å google litt Kanskje du finner svar der. Men jeg skal fortsatt prøve å finne et svar på problemet Lenke til kommentar
sinnadyr Skrevet 15. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2008 Takker. Har googla meg ihjel på dette Om det hjelper: Laptopen er en Dell XPS m1330, intel trådløst. Stasjonæren bruker et D-Link PCI-kort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå