r0bin93 Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 har kjøpt en vga-kabel og en minijack, men når jeg kobler til vga-kabelen og minijack`n fra pc`n til tv`n så får jeg ikke noe lyd bare bilde. noen som kan hjelpe meg?? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Du må koble lyden til riktig inngang. Du får sjekke bruksanvisning på TV. Lenke til kommentar
r0bin93 Skrevet 28. november 2008 Forfatter Del Skrevet 28. november 2008 har gjort det, men kommer fortsatt ikke noe lyd! har vista home premium på data`n vis det er til noe hjelp. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Det har jo ingen betydning. For det første, kommer det lyd ut av PC? Det kan du sjekke med vanlig PC høyttaler. For det andre, kommer det lyd på TV hvis du kobler noe annet til den inngangen? Hvis svaret på begge disse er Ja, så burde du være i mål. Går ut fra at du har overgang fra minijack til phonoplugg? Det kan vel ikke være minijack på TV siden. Lenke til kommentar
r0bin93 Skrevet 28. november 2008 Forfatter Del Skrevet 28. november 2008 når jeg kobler lydkabelen til der man setter inn headsett på data`n og kobler det til tv`n, så kommer det bare bilde men ikke lyd. har gjerne lyst til å se film på tv`n fra data`n med LYD. å den minijacke`n er en minijack lydkabel ikke et adapter. Lenke til kommentar
r0bin93 Skrevet 28. november 2008 Forfatter Del Skrevet 28. november 2008 vurderer heller og kjøpe en hdmi-kabel istedet. siden man får lyd og bilde i samma slengen;) Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Ser ikke ut som du skjønte hva jeg skrev, siden du ignorerte det og bare gjentar spørsmålet fra første post. Da går du i sirkel. Hvis du har minijack i begge ender av den kabelen så er det nok der feilen ligger. Hvis du har minijack på TVen så er det en utgang til hodetelefon. Inngang på TV er phonoplugg. Det er heller ikke automatisk at man får lyd på en HDMI kabel fra en PC. Lenke til kommentar
kattis Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 hvis du kobler til en TV med DVI utgang (hvis du bruker kabel DVI (fra PC) til HDMI(TV) kabel), så skal det være en liten minijack inngang på TV´n. Denne står normalt ved siden av HDMI inngangene, og da er det bare å plugge inn og se om det fungerer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå