daners Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Jeg har en 3 år gammel Pioneer 43" plasma skjerm og har planer om å kjøpe ps3. Men problemet er at det bare er DVI og VGA tilkobling på skjermen. hvordan kan jeg da koble ps3'en til? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Du kan koble den til med scart også. Eller så kan du kjøpe en DVI til HDMI adapter. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 (endret) gå for dvi til hdmi.. også kjører du lyden gjennom optisk feks.. Endret 28. november 2008 av Fenixen Lenke til kommentar
tsunammi2k Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 HDMI til DVI vil nok gi best kvalitet her ja! Lenke til kommentar
daners Skrevet 30. november 2008 Forfatter Del Skrevet 30. november 2008 gå for dvi til hdmi.. også kjører du lyden gjennom optisk feks.. Prøvde med et dvi til hdmi men da kom det opp på skjermen: out of range. og så sto det noe hz greier... Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 hmm hadde trodd det skulle funke fint.. Nå har jeg dessverre ingen kjennskap til eldre plasmaskjermer uten HDMI-tilkoblinger da, men hadde trodd det sku funket. Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 (endret) VGA til HDMI fungerer! http://essoen.net/?p=19 ^^ Endret 30. november 2008 av Webmaster Esso Lenke til kommentar
daners Skrevet 30. november 2008 Forfatter Del Skrevet 30. november 2008 VGA til HDMI fungerer!http://essoen.net/?p=19 ^^ Hvor får jeg kjøpt det?? begynner å bli desperat nå hehe Lenke til kommentar
vegard19 Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 (endret) VGA til HDMI fungerer!http://essoen.net/?p=19 ^^ Hvor får jeg kjøpt det?? begynner å bli desperat nå hehe ikke noe problem:P har flatskjerm (lcd) 42 philips selv og den har bare dvi inngang, kjøpte da en hd kabel som det er overgang over til dvi men problemet er da lyden, da kjøpte jeg en optisk lyd kabel som jeg koblet fra ps3 og videre til forsterkeren på hjemmekino annlegget pass på å sjekk om du har optisk inngang på den forsterkeren eller lignende du skal koble den innpå hvis du har det så Er det 0 stress:D kjøpte hd kabel med overgang til dvi på www.netonnet.no men får tak i dette flere steder samme gjorde jeg med den opptiske kabelen også Endret 20. desember 2008 av vegard19 Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 (endret) Prøvde med et dvi til hdmi men da kom det opp på skjermen: out of range. og så sto det noe hz greier... Prøvde du å resette video innstillingene til PS3'en ved å holde innne powerknappen i 5sek+ når du slo den på ?. Da burde PS3 og skjermen greie å finne en oppløsning som fungerer ? Endret 20. desember 2008 av Topguy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå