hakonvl Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Hei! Har litt lyst og teste ut Vista transformation pack,evuentluelt http://www.softpedia.com/get/System/OS-Enh...Vistapack.shtml siden jeg kjører win2k. Men har noen spørsmål: Hva gjør den med systemet mitt? Har de kopiert grafikk/lyder fra vista så egetnlig må ha vista lisens for å bruke det? Noen som har brukt dette før og vet om det fungere bra? Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Hei, ja jeg har testet det. Jeg hadde ikke noe problemer med det, men merket at det tok litt systemkraft, selv om det var rimgelig stabilt. Du trenger ikke lisens. Det meste av lyd og grafikk er helt lik som vista, det eneste du kan få problemer med (jeg hadde det hvertfall) er å få til selve aero skinnet med den transparente rammen ... Ikke alle funkskjoner fungerer like bra, men har du lyst er det bare å prøve ... Lett å isntallere og avinstallere. Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Lett å isntallere og avinstallere. om dette har det vært mange innlegg her på forumet, vanskelig å kvitte seg helt med VTP. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 (endret) Hmm javel? Jeg hadde ingen problemer, såvidt jeg kan huske, men jeg var kanskje heldig. Endret 29. november 2008 av kakesjef Lenke til kommentar
hakonvl Skrevet 29. november 2008 Forfatter Del Skrevet 29. november 2008 Hmm javel? Jeg hadde ingen problemer, såvidt jeg kan huske, men jeg var kanskje heldig. Men har de laga all grafikken og lyden selv, elelr har de kopiert fra en fullversjon av vista? Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Det har jeg ingen anelse om, men jeg tror nok p@ge kan ha rett her, tror du skal tenke deg litt om før du prøver. Kanskje vil alt gå greit, men det er nok også muligheter for at det roter til systemet ditt. Har vel også vært en tendens til at dette programmet ofte kan ha med seg en rekke spyware/malware osv. ... Fra å "oppfordre" deg til å teste vil jeg kanskje heller si vær forsiktig. Det er nok en sjangse for at det kan rote det til for deg. Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 hvis jeg husket dette riktig, var de mange som klaget på ustabilhet i systemet, noen var rett å slett nødt til reinstallere. jeg har hatt selv lyst til å prøve men etter alle negative meldinger, lot jeg det være. men jeg så på denne side som du refererte til: http://www.softpedia.com/get/System/OS-Enh...Vistapack.shtml og så at denne også har oppdatert seg veldig mye etter den tiden, så dette kan går bra. men ta først back-ups, for jeg kan huske at system restore ikke altid virket i disse tilfelle jeg snakket om. lykke til Lenke til kommentar
hakonvl Skrevet 29. november 2008 Forfatter Del Skrevet 29. november 2008 Skal se på det, men er livredd for nytt systemkræsj. Har hatt no av de og vist det er sånn at det er risiko fpr dette så tror jeg jeg står over intil vodere. Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Skal se på det, men er livredd for nytt systemkræsj. Har hatt no av de og vist det er sånn at det er risiko fpr dette så tror jeg jeg står over intil vodere. hvis dette er bare for utseende fra vista du er ut etter, mener jeg: bare glemm det. etter en eller to uker ser du forandringer ikke lenger ( man blir fort vant til sånt, flott utseende blir vanlig ) og kan kanskje ikke ser for deg hvordan dette var i xp. det er i os'en man ser forskjellen mellom vista og xp, ikke utseende. hvis du kan vente 1 år til, så kan du kanskje få ett windows7 utseende ( W7TP ) men uansett, lykke til Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Jepp og dessuten finnes det andre måter å få xp til å se någenlunde ut som vista på ... Lenke til kommentar
hakonvl Skrevet 29. november 2008 Forfatter Del Skrevet 29. november 2008 Jeg kjører win2k, men det er noe av de samme funskjoene der og. Ville bare gjøre det for og teste jeg. Ikke noe speielll grunn egentlig. Er litt nyskjerrig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå