SpecialForce Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Men OK.no er ennå et ordentlig eksempel til tross for at det er utdatert. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Er jo bare å bruke hurtigsvar da. ? Lenke til kommentar
shaker Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Det skal vel ikke se ut som dette? Bruker Firefox 3 (jeg har tømt cachen) Jeg har hørt om det fra EN annen person, og jeg må først klare å reprodusere det. Jeg må nesten få vite om du bruker noen plugins/etc i Firefox. Bruker Firebug (1.2.1), Web Developer (1.1.6), Norsk Ordliste og British English Dictionary. Edit: ble ikke noe bedre når jeg skrudde de av Noe nytt angående dette? Er irriterende å ikke kunne lese kommentarer lenger Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Beklager sent svar her, har fikset problemet nå. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) Korte meningsløse innlegg er fjernet. Reaksjoner på moderering taes på PM -- @Jan: Cypheron mener nok at du kan bruke som alternativ til å kommentere fra artiklene som en kombinasjon av den nye og gamle løsningen. Cypheron får nesten avkrefte eller bekrefte dette. Du kan forresten velge å la Hurtigsvar-boksen alltid være synlig i tråder. Det kan du gjøre i kontrollpanelet ditt. Kontrollpanel --> Foruminnstillinger --> Innleggsinnstillinger: Åpne hurtigsvar automatisk når tilgjengelig? [JA] Endret 9. desember 2008 av TSP Lenke til kommentar
shaker Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Beklager sent svar her,har fikset problemet nå. Ja nå funker det fint Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 vel, en og annen slitsom scrollbar er det rundtom. burde da være mulig å forlenge siden heller den å låse fast innboksen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå