Gjest Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 dette var veldig kult. Det er veldig bra at dere utvikler dere og gjør fremskritt. men hvorfor er dette vinduet vi skriver melding i så stort :S Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 litt mer som digi.no og andre sider dette. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Syntes det var litt vrient at visningsfeltet for kommentarene hadde en fast høyde. skulle ønske de var som før, at du bladde til bunn av siden for å finne siste kommentar, ikke en egen scroll mitt på siden... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Dette minnet om it-avisen.. sukk Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Liker det egentlig ikke. Dere er igjen for mye ute etter MASSENE. Hvor blir det av entusiasmen ? Lenke til kommentar
Ogrim Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Jeg liker idéen og tanken bak, men frykter at det er et steg i feil retning. GCardinal oppsummerer det fint. Diskusjonen kan lett degraderes til kun slengkommentarer, og fra de får man skjeldent noe nyttig. Jeg liker vell egentligt best kommentarsystemet til digg.com og digi.no, da man får et veldig sterkt fokus på diskusjonen Lenke til kommentar
secondarykid Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Blir ikke dette som å kopiere Itpro, ikke at det er en dårlig ide, men det er jo ikke noe nytt. Lenke til kommentar
sisk2105 Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Dette var jo en nyttig sak Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Fin funksjon, men reagerer på at dere bruker <iFrame>... Trykker man på et nick blir jo alt rotet til. Dette trenger en del tweaking. Men for all del. Et skritt i riktig retning. Håper bare at dere holder modereringen oppe, slik at det ikke blir for mange itAvisen innlegg. Lenke til kommentar
stavros Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Jepp lignet på itavisen sin Så får jeg problemer hvis jeg skriver feil passord f.eks, ser ikke pent ut Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Overskrift: "Si hva du mener om artiklene våre" Svar: Oppsumert: Lavere og lavere kvalitet for hvert år - men flere artikler. En stor andel av dem kunne like gjerne vært trykket i VG e.l. "Entusiast"-stedet Hardware.no er dødt - eller døende - om man ser bort ifra forumet. Lenke til kommentar
delfin Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Overskrift: "Si hva du mener om artiklene våre" Svar: Oppsumert: Lavere og lavere kvalitet for hvert år - men flere artikler. En stor andel av dem kunne like gjerne vært trykket i VG e.l. "Entusiast"-stedet Hardware.no er dødt - eller døende - om man ser bort ifra forumet. +1 Lenke til kommentar
eple1 Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 yey! nå kan jeg se mer reklame mens jeg leser diskusjonene Lenke til kommentar
EldarH Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Supert tiltak Veldig nyttig for meg! Lenke til kommentar
hishadow Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Flere UFO artikler takk!!! Rominvasjonen har allerede startet! Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Overskrift: "Si hva du mener om artiklene våre" Svar: Oppsumert: Lavere og lavere kvalitet for hvert år - men flere artikler. En stor andel av dem kunne like gjerne vært trykket i VG e.l. "Entusiast"-stedet Hardware.no er dødt - eller døende - om man ser bort ifra forumet. Akkurat, dette har vi prøvd å poengtert flere ganger, men det virker som om ledelsen i hw.no enkelt ignorerer slike kommentarer. For å si det slikt det er helt greit for meg at dere ønsker flere lesere og vil heller bli slik som itpro og digi, men da får dere da gå ut å si det som det er til oss lesere også. Vi beklager men entusiaststoff og dyptgående tester blir nedprioritert til fordel for lettleste pressemeldinger som skaffer oss flere klikk på reklamene. Lenke til kommentar
meastp Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Dersom hardware ikke er interessert i entusiaststoff i det hele tatt, er ikke jeg interessert i å lese det det har å by på, heller. Enkelt og greit. Folk som ikke hører på leserne sine fortjener rett og slett ikke bedre. Lenke til kommentar
aras2 Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Det er et par faktorer som gjør at diskusjonene hos tek.no ikke vil falle på nivå med de hos ITavisen: 1 - Journalistene her gjør en mer dyktig jobb både hva flott skriving gjelder og kvaliteten på artikkelen. 2 - Tek.no hører på leserne. 3 - Tek.nos artikkler er ikke kjøpt og betalt av Apple (merk, er ingen fanboy hverken den ene eller den andre rettningen) 4 - noe sier meg Tek.nos lesere er mer voksne Dette var et flott tiltak, og forøvrig et av mine forslag til forbedring :!: Lenke til kommentar
aras2 Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Gi oss forøvrig muligheten til å gi Thumbs up og Thumbs down til kommentarer (se f.eks. digg.com). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå