Gå til innhold

Si hva du mener om artiklene våre

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

en gang i tiden gadd ikke HW gutta skrive om det med mindre de måtte frem med loddebolt og dra en macgyver eller tre (lettere overdrevet :p) i det siste har det bugnet med klikkbilde artikkler som i utgangspunktet er dårlig skjult reklame for alt mulig krims krams ræl man kan plukke opp på nille og claes olson og anna ræl ;)

Lenke til kommentar

Jeg syns dette er veldig dårlig idee. (dvs ny modul for kommentarer).

1. Dere vil tappe rundt 3 side-visninger per artikkel siden man kan skrive kommentar rett inn på artikkel side. (1. klikk diskusjon - 2. klikk kommenter - 3. visning av resultatet). I tillegg når man først er på forumet så surfe man litt rundt om kring på gamle innlegg etc.

2. Diskusjons aspektet forsvinner da systemet oppfordrer til enkelt kommentarer og ikke diskusjon.

3. Sidene vil også lastes inn tregere. Mulighet med å surfe på hardware.no med mobiler i full-browser modus vil bli vanskeligere.

4. iframe er gårsdagens teknologi.

Mens det viktigste er nettopp diskusjons moment - klart at forumet er her - men mye av tankegangen blir endret så snart det heile vil gå på enkelt kommentarer. Over tid vil det fort gå over i samme "kvalitet" som ukjentAVISEN.no

Har dere snakket med markedsavdeling om dette her? Hva syns de om mindre side-visninger?

Meget meget dårlig beslutning...

Endret av GCardinal
Lenke til kommentar
Stilig dette, men finner som oftest artikler via forumet jeg da xD

EDIT: Er det mulig aa krympe avatarene litt og legge de i siden av kommentaren? Tar opp unödvendig mye plass saann som det er naa.

Enig her. Men for min del kan avataren ha den størrelsen den har no, men å legge den på sida av kommentaren i staden for over. På den måten blir dei aller kortaste komentarane (f.eks. kommentarar på èi linje) berre eit par linjer til saman, ikkje 6-7...

Lenke til kommentar

Disse forslagene er allerede nevnt. Men vil benytte anledningen til å dra dem frem. Scrollbaren gjør det vanskeligere å navigere seg slik man vil. 2 scrollbarer på en side er generelt en dårlig ide slik jeg har erfart det. Bruk heller mer plass og vis for eksempel alle de siste 10 postene skikkelig - som tidligere nevnt av en annen. I tillegg til å f.eks vise de 10 seneste innleggene skikkelig vil jeg anbefale at det i stedet for scroll - blir sidenummering. (En eller annen fiffig javascript/ajax/jquery-løsning :) )

Dere bør som en annen bruker sa bli flinkere til å kommentere i artiklene deres etter dere har postet dem - når brukere har gitt sine tilbakemeldinger. Redaktørene bør og bli flinkere til å kommentere de tilbakemeldinger brukere kommer med og gjøre seg mer synlig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Sluttet å lese ambil pga redaktøren. Blir for dumt å lese artikler der han omtaler seg selv i tredjeperson med full oppdiktet arbeidstittel og med bidle av seg selv klistret over halve siden. Det er en side for mobil teknologi, ikke en fanside for en skuespiller. Dessuten var det tekniske innholdet i ikke-mobil artiklene så lavt at det v ar som å se på tv2 hjelper deg.

Hardware og akam liker jeg, kulturo sjekker jeg ikke så ofte. Allikevel er dere altfor dårlig på å følge opp kommentarer, så jeg er overrasket over at dere mener dette er et godt punkt. Er enda ikke like ille som engadget og gizmodo, men lenge opp til nivå som eks pocketables. Som en servicebedrift er dere nødt til å være dynamiske og følge kundemassen. jeg sier ikke at dere umiddelbart skal endre ting som kommenteres, det er ikke noe demokrati, men i det minste legg inn svar når noen snakker til dere så vi ikke snakker til veggen her. Dere har det ikke sååå travelt, da har dere iallefall ikke 8 timers arbeidsdag

Lenke til kommentar

Synes det er greit at avataren vises smått. For det første gjør det meg i stand til å enklere finne ut hvem som har skrevet hva. Og det blir enklere å skille innleggene fra hverandre, siden det er et bilde som blant annet skiller hvert enkelt.

Lenke til kommentar

* Kan dere bli flinkere til å korrigere feil i artikler som blir påvist i kommentarfeltet? Eller få noen andre til å lese korrektur før artikler blir publisert?

* Kan dere ikke slutte å skrive en artikkel for hvert eneste sikkerhetshull i Windows?

* Ser ut til kommentarboksen her ikke fungerer særlig godt til å redigere tekst med i Google Chrome.

* Det ser tilsynelatende ut som det ikke er mulig å abonnere på kommentartråden.

* Bli fllinkere til å lage lengre egenproduserte artikler, og ikke bare korte fornorskede slashdot-nyheter.

* Fiks nyhetsfeeden til tek.no så ikke alle artikler står publisert av [email protected]

Ps. kulturo bør absolutt ikke avvikles, den er imho den beste siden tek-nettverket har å by på, hardware kommer på en god andreplass :)

PPs. Jeg tror fortsatt ikke artikkelforfatteren leser kommentarfeltet selv, så vi er nok alene her og må takle bl.a. den økende itavisen-tendensen selv :p

Lenke til kommentar
Jeg syns dette er veldig dårlig idee. (dvs ny modul for kommentarer).

1. Dere vil tappe rundt 3 side-visninger per artikkel siden man kan skrive kommentar rett inn på artikkel side. (1. klikk diskusjon - 2. klikk kommenter - 3. visning av resultatet). I tillegg når man først er på forumet så surfe man litt rundt om kring på gamle innlegg etc.

2. Diskusjons aspektet forsvinner da systemet oppfordrer til enkelt kommentarer og ikke diskusjon.

3. Sidene vil også lastes inn tregere. Mulighet med å surfe på hardware.no med mobiler i full-browser modus vil bli vanskeligere.

4. iframe er gårsdagens teknologi.

Mens det viktigste er nettopp diskusjons moment - klart at forumet er her - men mye av tankegangen blir endret så snart det heile vil gå på enkelt kommentarer. Over tid vil det fort gå over i samme "kvalitet" som ukjentAVISEN.no

Har dere snakket med markedsavdeling om dette her? Hva syns de om mindre side-visninger?

Meget meget dårlig beslutning...

Må si meg enig her. Fant heller ikke ut hvordan man quoter en bruker :thumbdown: . Gi tilbake den gamle metoden!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...