Skogsraa Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Vurderer å kjøpe meg blu ray-spiller, men jeg har ikke HD-tv eller HDMI-kabel. Vil det hjelpe noe særlig med blu ray på kvaliteten da, eller kommer jeg ikke til å merke noen særlig forskjell? Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Gjør nok ikke det, nei.. Skaff deg HD-tv Lenke til kommentar
-kristoffer- Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Du kan få bedre lyd hvis du har veldig bra anlegg Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 29. november 2008 Forfatter Del Skrevet 29. november 2008 (endret) Hra bare en vanlig kasse-tv. Den er ganske bra, men den er fortsatt ikke HD. Tror jeg kjøper meg en blu-rayspiller,og deretter begynner å spare til ny TV. Edit: har ikke DVD-spiller så jeg trenger noe å se film på. Den jeg hadde er gått i stykker. Endret 29. november 2008 av ingrid-bergman Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Hadde heller kjøpt en billig dvd-spiller og kjøpt en tv først, deretter en Blue-Ray spiller. Får ikke noe ut av Blue Ray spilleren hvis du ikke har et bra anlegg, eller masse BD filmer som haster med å se. Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 29. november 2008 Forfatter Del Skrevet 29. november 2008 Jojo, men da kan jeg jo likså godt kjøpe blu-rayspiller først også ny Tv. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Du kan få kjøpe den gamle dvd-spillern vår for 500 spenn har jeg sagt. Kjøp den, så har du hvert fall noe å se film på fram til du får deg nok penger til å kjøpe full pakke. Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 29. november 2008 Forfatter Del Skrevet 29. november 2008 Nei! Gidder ikke. Hvis jeg skal kjøpe meg blu-rayspiller og ny Tv er jeg jo ikke nødt til å kjøpe begge samtidig. Kan jo vente med TV-en. Dessuten bruker jeg ikke opp 500 spenn på DVD-spiller for å ha den et halvt år. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Nei! Gidder ikke. Hvis jeg skal kjøpe meg blu-rayspiller og ny Tv er jeg jo ikke nødt til å kjøpe begge samtidig. Kan jo vente med TV-en. Dessuten bruker jeg ikke opp 500 spenn på DVD-spiller for å ha den et halvt år. Så innen et halvt år har du råd til begge? Da hadde jeg definitivt gått for det. Lenke til kommentar
FCW Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Eneste argumentet for ikke å kjøpe BD spiller nå er jo at de kanskje vil bli billigere etterhvert... Spørs selfølgelig hvor lang tid det tar før du får deg en HDTV. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Spørs når du skal kjøpe ny TV det. Mykje kan skje på BluRay-markedet innan du har fått deg TV. Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 29. november 2008 Forfatter Del Skrevet 29. november 2008 (endret) Hvis jeg kjøper meg blu-rayspiller nå har jeg igjen ca. 1000-1500 kr. Jeg er bare 13 år så jeg har jo fortsatt det teite systemet med ukelønn. mne jobber jeg bra kan jeg tjene 200-300 kr på en måned. Men på sommeren har jeg bursadeg, så da kan jeg ønske meg penger av alle. Da får jeg vel sannsynligvis penger av de fleste og. Så når sommeren kommer har jeg nok kanskje råd til ny TV. Edit: Tv-ene synker jo i pris de også. Endret 29. november 2008 av ingrid-bergman Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Om du har TV og DVD-spelar i dag så ville eg venta med BD til du får råd til TV. Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 29. november 2008 Forfatter Del Skrevet 29. november 2008 Har TV, men ikke DVD-spiller. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Kanskje nokon som har ein som står ubrukt ein plass? Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 29. november 2008 Forfatter Del Skrevet 29. november 2008 Når jeg skal kjøpe meg blu-rayspiller uansett kan jeg liksågodt bare kjøpe det nå. Og så kjøpe TV senere. Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Hva skal du med en BD når du ikke får bruk for den før du får en ordentlig tv? Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 29. november 2008 Forfatter Del Skrevet 29. november 2008 Hva skal du med en BD når du ikke får bruk for den før du får en ordentlig tv? Hva skal jeg med ny TV når jeg ikke har noe å se på den? Jeg får jo faktisk bruk for en blu-rayspiller med engang, mne jeg får bare ikke full kvalitet. Har ikke noe å se film på, så jeg har det skikkelig stusselig. Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 1. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2008 Har tenkt litt. Tror jeg sparer pengene mine til jeg får råd til både ny Tv og blu-rayspiller. Å ha bare en av dem har ingen hensikt. Det hjelper jo ikke mye på kvaliteten. så jeg sparer til jeg får råd til både nt Tv og blu-rayspiller. Og da har blu-rayfilmer, blu-rayspillere og TV-er synket betraktelig i pris. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå