Gå til innhold

Hjelper bluray noe særlig på kvaliteten uten hd-tv?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hra bare en vanlig kasse-tv. Den er ganske bra, men den er fortsatt ikke HD. Tror jeg kjøper meg en blu-rayspiller,og deretter begynner å spare til ny TV.

Edit: har ikke DVD-spiller så jeg trenger noe å se film på. Den jeg hadde er gått i stykker.

Endret av ingrid-bergman
Lenke til kommentar
Nei! Gidder ikke. Hvis jeg skal kjøpe meg blu-rayspiller og ny Tv er jeg jo ikke nødt til å kjøpe begge samtidig. Kan jo vente med TV-en. Dessuten bruker jeg ikke opp 500 spenn på DVD-spiller for å ha den et halvt år.

Så innen et halvt år har du råd til begge? Da hadde jeg definitivt gått for det. :)

Lenke til kommentar

Hvis jeg kjøper meg blu-rayspiller nå har jeg igjen ca. 1000-1500 kr. Jeg er bare 13 år så jeg har jo fortsatt det teite systemet med ukelønn. mne jobber jeg bra kan jeg tjene 200-300 kr på en måned. Men på sommeren har jeg bursadeg, så da kan jeg ønske meg penger av alle. Da får jeg vel sannsynligvis penger av de fleste og. Så når sommeren kommer har jeg nok kanskje råd til ny TV.

Edit: Tv-ene synker jo i pris de også.

Endret av ingrid-bergman
Lenke til kommentar
Hva skal du med en BD når du ikke får bruk for den før du får en ordentlig tv?

Hva skal jeg med ny TV når jeg ikke har noe å se på den? Jeg får jo faktisk bruk for en blu-rayspiller med engang, mne jeg får bare ikke full kvalitet. Har ikke noe å se film på, så jeg har det skikkelig stusselig.

Lenke til kommentar

Har tenkt litt. Tror jeg sparer pengene mine til jeg får råd til både ny Tv og blu-rayspiller. Å ha bare en av dem har ingen hensikt. Det hjelper jo ikke mye på kvaliteten. så jeg sparer til jeg får råd til både nt Tv og blu-rayspiller. Og da har blu-rayfilmer, blu-rayspillere og TV-er synket betraktelig i pris.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...