Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Julegave til gutt/mann

Anbefalte innlegg

Hei alle!

Et lite rop om hjelp fra en jente som skal kjøpe julegave til kjæresten :) Jeg har kokt altenativene ned til fire, men trenger innspill på hva som faller mest i smak?? Alternativene er

Nintendo Wii e.l.

Vanntett digitalkamera

GPS (tenkte Garmin nuvi 760??)

Ipod touch

Egentlig har jeg lyst til å kjøpe alt, men blir nok "bare" en ting da jeg ikke akkurat er rik for tiden :p

Så hva ville vært gøyest å få??

Endret av heidel
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei alle!

Et lite rop om hjelp fra en jente som skal kjøpe julegave til kjæresten :) Jeg har kokt altenativene ned til fire, men trenger innspill på hva som faller mest i smak?? Alternativene er

Nintendo Wii e.l.

Vanntett digitalkamera

GPS (tenkte Garmin nuvi 760??)

Ipod touch

Egentlig har jeg lyst til å kjøpe alt, men blir nok "bare" en ting da jeg ikke akkurat er rik for tiden :p

Så hva ville vært gøyest å få??

Wii e.l - Ville absolutt gått for lignende her. Ps3/Xbox 360 og et ordentlig guttespill

Vantett digitalkamera - Om han har litt interesse for foto så kjør på! Utrolig mange muligheter som åpner seg.

GPS - Om han kommer til å bruke den er det absolutt det beste valget i mine øyne ;) Og siden du har listet det opp har han sikkert lyst/behov for det

Ipod touch - Spar penga og kjøp en billigere flash-mp3 spiller! Bruk resten av penga på en "happening". Ta han med på noe han liker. Gæren, prøv strikkhopp. Fotballgal, ta han med på kamp (utrolig hva det å late som du bryr deg litt om fotball kan gjøre), Romantisk middag? Bare du veit hva penga kan brukes på, men Ipod touch er for de som vil vise seg. Musikken er den samma ^^

Liten advarsel når det kommer til spillmaskin, om du ikke er interessert så dropp det, langt kosligere for begge (ja faktisk =) om gaven blir noe annet =)

Både kamera og GPS er gode tips og bare du har nok info til å avgjøre hva som vil bli best under julegrana.

K

Lenke til kommentar

Wii er en fin konsoll, men har for få gode spill til å være et godt valg i mine øyne. (Har wii selv, men vurderer nå å selge den.)

Vanntett kamera er supert for folk som interesserer seg for dykking. Det er nok min personlige favoritt.

GPS er alltid et trygt valg for teknointeresserte folk.

Jeg er ikke spesiellt glad i iPod generellt, da jeg synes de er alt for dyre i forhold til hva du får.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...