OscarWoHA Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Fikk nesten litt lyst på den siden jeg ødela min gamle iPhone. Men, jeg ser den leveres med pekepinne. Skjermen er ikke av ripefritt glass heller, såvdt jeg forstår. Kan man installere Android på den? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Har aldri hatt en WM-mobil så jeg lurer litt på hvordan man bruker en mobil feil. Glemme å lukke programmer som kjører i bakgrunnen osv? Ja. Lenke til kommentar
Porcelina Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Det er egentlig samme prinsippet på en pc og Touch HD hva lagg og ytelse angår.. kjører du for mye samtidig, blir naturlig nok både pc'en og Hd'en lagge og utføre oppgaver tregere... Lukk det du ikke bruker - enkelt og greit Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Fra http://www.goblue.dk/product.asp?product=2353 men det er jo fordi jeg bor i Danmark og tjener danske penger.Med den elendige norske kronekursen for tiden tenkte jeg å la min mor kjøpe den i Norge, og ta den med til meg. Men selv med en kurs på 0,83 i forhold til dansk krone, så er den billigere her nede. Bor i Danmark jeg og, derfor jeg lurte. Ser de har den på lager hos Mobilutsalg.dk Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Fikk tafset på en torsdag forrige uke, og jeg likte ikke helt plastikk-følelsen. Min iphone virker fortsatt mye mer stilren, spesiellt med tanke på skjermen og metallet rundt. En Touch HD med skikkelig glass-skjerm, og utførelse i metall, passer meg midt i blinken Lenke til kommentar
ufodev Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Funksjonaliteten overgår muligens iPhone, men et minus til denne telefonen er Windows Mobile... Andre er at det følger med stylus.. Tror jeg ville savna multitouch..? Det blir vel litt som å skrive med en finger når man skal knote ned en sms. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Skrive med en finger? Så du pleier å trykke ned mange taster samtidig når du skriver på et tastatur? Det at det er Windows Mobile og at det følger med stylus er jo bare positivt. Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Funksjonaliteten overgår muligens iPhone, men et minus til denne telefonen er Windows Mobile... Andre er at det følger med stylus.. Tror jeg ville savna multitouch..? Det blir vel litt som å skrive med en finger når man skal knote ned en sms. Må si jeg er enig, hadde vært mye bedre om man hadde måttet kjøpe stylusen som ekstrautstyr. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Regner med det var ment som et ironisk svar. Lenke til kommentar
HTC Nyheter Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Dårlig lydkvalitet. Kan skrive under på at den har bedre ledkvalitet en min ipod touch! Dette må dere endre på Amobil! Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Uten tvil. Lyden er krystallklar selv på høyeste volum, noe som er mye for høyt for mine ører forøvrig. Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Nå har jo ipod touch middelmådig lyd da.. Men etter hva jeg har lest så skal lyden i touch HD være rimelig bra: Audio is quite up to standard in fact, having great noise level, dynamic range and stereo crosstalk readings. The IMD and THD levels are also decent, albeit not spectacular. It seems as though HTC have put some sort of filter in the Touch HD, resulting in the frequency response graph you can see posted below. Sier GSMarena! Lenke til kommentar
Porcelina Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) Standardoppsettet på lyden er ikke noe jeg tar av meg hatten for, selv om den er veldig klar og sånn.. Etter litt leking med equalizeren er lyden strålende, og det knuser lyden i min tidligere mp3 spiller, som nå er veeeldig pensjonert Endret 3. desember 2008 av Porcelina Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Ja, du må jo selvsagt aktivere lydforsterkeren Deretter er det bare å equalisere i vei. Lenke til kommentar
Tore Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) Jeg var i min lokale Mobilsjappe (hvor jeg har kjøpt mine 3 siste mobiler) og skulle preordere Touch HD, men fikk til svar ar de og flere kjeder nå boikotter HTC pga HTC nekter å følge norsk forbruker lov...? Noen som har mer informasjon angående dette.? Forøvrig landsdekkende kjede. Så jeg fikk ikke bestillt meg HTC, de tok ikke inn nye... Endret 3. desember 2008 av Scorpioen84 Lenke til kommentar
doffen45 Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Jeg var i min lokale Mobilsjappe (hvor jeg har kjøpt mine 3 siste mobiler) og skulle preordere Touch HD, men fikk til svar ar de og flere kjeder nå boikotter HTC pga HTC nekter å følge norsk forbruker lov...? Noen som har mer informasjon angående dette.? Forøvrig landsdekkende kjede. Så jeg fikk ikke bestillt meg HTC, de tok ikke inn nye... Ikke hørt om det, og hvilken lov er det de bryter? Lenke til kommentar
Tore Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Derfor jeg spør her... Forbrukerkjøpsloven..? Som kjøper har jeg sikkert samme rettigheter, men som HTC opererer så må utsalgsted/selger dekke kostnadene ved forbrukerkjøpsloven...? Foreksempel: § 30. Gjennomføring av avhjelp Selgeren har ikke rett til å foreta mer enn to avhjelpsforsøk for samme mangel, med mindre det foreligger særlige grunner som gjør at ytterligere avhjelp er rimelig. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Som kjøper har jeg sikkert samme rettigheter, men som HTC opererer så må utsalgsted/selger dekke kostnadene ved forbrukerkjøpsloven...? Det var jeg aldri borti i min karriere som forhandler. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Høres mer ut som om de blander HTC og Apple her. Lenke til kommentar
Tore Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 de har gått med på Apples's krav til produktplassering og hvordan butikken skal se ut, så Apple hadde de inne... Men HTC derimot... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg