Gå til innhold

Kommende Spill (PlayStation)

HCG

Anbefalte innlegg

Takk for kritikken, for å være helt ærlig!

Og som jeg har sagt har jeg tenkt å lage en "Part 4 Remake".

Du skrev bare hva jeg burde gjøre med 4 & 1, synest 2 & 3 var greie eller?

Han gadd ikke å se de :p

Neida, jeg tror med litt endring kan dette bli en kjempefin tråd som mange vil ha utbytte av.

Du lurte på sanger, og ja, jeg elsker mirror's edge sangen så noe sånt hadde vært blink!. Noe rolig og avslappende iallefall hvis du skal ha stilbilder i filmen...

Ta i mot rådene og kritikken du får, dette vil hjelpe deg videre med å lage gode emner! ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå skal jeg være helt ærlig, uten hensyn til alder eller kunnskap innen filmlaging:

Filmene er elendige. Rett og slett.

1. Skal du vise bilder, eller screenshots f.eks, må bildene bevege seg, eller vises over veldig kort tid. Øyet bruker veldig kort tid til å oppfatte et bilde, men enda kortere tid til å gå lei et. Ved at bildene f.eks sakte zoomer inn vil du skape bevegelse, og man blir ikke så fort lei. Når det gjelder tekster, så leser de fleste ganske fort, så kort ned varighetene på de til ihvertfall 30 % av hva du hadde nå.

2. Når det gjelder musikk, så blås i hva de andre sier. Bruk musikken du selv liker, det er viktigst. Det er dine filmer. Basshunter fungerer det, men kan være litt slitsomt som bakgrunnsmusikk i filmer som dette. Ikke pga musikksmak, men musikktype. Kanskje du skal prøve å bruke noe instrumental musikk? Da slipper du syngingen, og hjernen slipper å måtte fokusere på den også. Tenk deg at musikken skal være i bakgrunnen, ikke i fokus.

3. Kanskje du ikke har, eller kan, noe bedre redigeringsprogram, men filmene har en veldig "Windows Moviemaker" look. Altså, det ser ikke veldig ordentlig ut. Kan du ikke bruke noe annet, så bruk WMK, men prøv å ikke ha den hvite skriften på den standard blå bakgrunnen. Og bruk fonter som er lettere leselige. Og bruk mer minimal skrift, ikke så stor skrift, og hold den enten i sentrum, eller få den ned i et av hjørnene, helst venstre.

4. Når det gjelder intro og slutt/rulletekst. Dropp begge deler. Introen dropper du, og heller bare skriver hva filmen er om. Det er en filmklipp om kommende PS3-spill du lager, ikke en ny kinofilm. Ingen "presenter" trengs da. rulleteksten legger du i infoboksen på Youtube. Som sagt, ingen kinofilm du lager.

Mer har jeg ikke tid til å skrive nå, men håper dette kan hjelpe deg litt.

Lykke til, og la oss få se en ny film snart, da :)

Endret av KoffeinKanin
Lenke til kommentar

Mye kritikk du får her...Men jeg kan nå hvertfall si at det at du som tiåring i det hele tatt har begynt å lære deg videoredigering osv. er litt imponerende :) Når det er sagt så er jeg enig i at du bør droppe en del av stillbildene, og skifte musikk (Generelt sett er jeg ingen fan av techno/trance, men det er jo bare en objektiv mening)

Lenke til kommentar
A: Først å fremst hater(heller misliker) jeg techno og trance.

Du hater techno og trance? Hvorfor bruker du det i videoene dine da?

Makes no sense to me...

Er Basshunter techno eller/og trance?

Jeg liker hip-hop, rap og funk!

Dette er ikke tråden for diskusjon av musikk, men JA Basshunter er definitivt trance. Jeg siterer wikipedia:

svensk musiker og DJ kjent under artistnavnet Basshunter. Ifølge ham selv produserer han melodic trance

Sorry, klarer ikke å la være. Basshunter er IKKE trance. Hvis man legger godviljen til kan man kalle det dance.

Lenke til kommentar
Hvordan var del 5 da?

Del 5 var bra! Ingen plagsom musikk, ingen uendelig lange stillbildesekvenser og treg klipping. :new_woot:

Den var underholdende og informativ uten masse dill dall. *klapp klapp klapp klapp*

Endret av Kuff1
Lenke til kommentar
Hvordan var del 5 da?

Hm, veit ikke hvordan det er hos dere, men jeg elsker å se på reklame for poker!

Likte du del 5 da? :dribble:

Jeg veit ikke om det er noe hos meg, men jeg får bare opp reklame for poker, ingen film. Har nå ventet i 10 min, men ingen film :cry:

Det er bare krysse ut pokerreklama.

Lenke til kommentar

Der fikk jeg sett filmen. Kom opp en stor play knapp og der trykket jeg.

Dette var veldig bra! En stor forbredning fra forrige del, dette var det jeg ønsket.

Med slike filmer økes automatisk standaren i tråden samtidig som dette begynner å bli en bra tråd. Førstepost er også bedre og dette begynner å bli veldig bra!

Gudfaren ser faktisk bra ut, regner utifra bildene å dømme at det blir 18+. Spillet kommer på bursdagen min, så dette må jeg ha!

Ellers skulle jeg ønske noe fra Project operation flashpoint 2 og God of war 3 noe som sikkert kommer i neste del!

Bra jobba, kudos! :)

Lenke til kommentar
Der fikk jeg sett filmen. Kom opp en stor play knapp og der trykket jeg.

Dette var veldig bra! En stor forbredning fra forrige del, dette var det jeg ønsket.

Med slike filmer økes automatisk standaren i tråden samtidig som dette begynner å bli en bra tråd. Førstepost er også bedre og dette begynner å bli veldig bra!

Gudfaren ser faktisk bra ut, regner utifra bildene å dømme at det blir 18+. Spillet kommer på bursdagen min, så dette må jeg ha!

Ellers skulle jeg ønske noe fra Project operation flashpoint 2 og God of war 3 noe som sikkert kommer i neste del!

Bra jobba, kudos! :)

Takk :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

nå har ikke Rockstar sagt noe ome GTA 5 enda.

og de holder på med DLC til GTA4

GTA5 kommer nok ikke føre neste Gen.

så kanskje litt tildlig og begynner å glede seg...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...